nooit van gehoord..
of
[This space is for rent]
ik ken het merk ook niet,is het een nieuw merk ?
Verwijderd
weinig producten, kleine website, en sommige links doen het geeneens 
nieuw bedrijf?
Ik heb dus een cooler gekocht van een niet bekend bedrijf, Neolec. En bij 1400 TB word 34 C
http://www.neolec.de/neolec/de/index_venezia_tb_uk.html met deze 2000+ cooler
nieuw bedrijf?
Ik heb dus een cooler gekocht van een niet bekend bedrijf, Neolec. En bij 1400 TB word 34 C
Verwijderd
Ik ken ze ook niet
Als je die fans wilt mail je het bedrijf best eens. Want ik ken geen winkels die die fans verkopen
(globefan@ms18.hinet.net)
Als je die fans wilt mail je het bedrijf best eens. Want ik ken geen winkels die die fans verkopen
(globefan@ms18.hinet.net)
Hmmm, als ik kijk bij de hdd coolers, zien die twee er wel heel bekend uit,van een ander bedrijf wel te verstaan ( kan ff niet op de naam komen ). Het is wel een klein bedrijf
Verwijderd
Volgens mij heb ik daar een paar van 
'es ff kijken tussen mn verzameling
edit: Toch niet.. Wel ooit een van gezien dacht ik
edit 2: eej toch wel
Deze toch ;)
'es ff kijken tussen mn verzameling
edit: Toch niet.. Wel ooit een van gezien dacht ik
edit 2: eej toch wel
Deze toch ;)
ja, ik heb er hier ook nog een liggen, uit een voeding gesloopt. echt super stil ding, en nog een goede aitflow ook. ik geloof dat ze bij alternate te koop zijn onder noname ofzo. bel ze anders een keer, ze zullen het vast wel weten.
GlobeFans zitten in een Enermax PSU en ook de Enermax UC-8FAB, UC-9FAB en UC-12FAB worden door Globefan gemaakt.
Nou deze zit standaard in mijn Aopen H600 kast en ben zeker te spreken over de fan.Op zondag 19 mei 2002 21:55 schreef MasterOverdrive het volgende:
Geen idee, goed merk ofzo?
http://www.globefan.com/8025.htm
zijn wel stille fans, heb ik nog 2 * 80 liggen
Dan moet ik maar eens uitkijken naar een paar UC-8FAB fans aangezien deze 80x25 zijn.Op zondag 19 mei 2002 23:03 schreef Treb het volgende:
GlobeFans zitten in een Enermax PSU en ook de Enermax UC-8FAB, UC-9FAB en UC-12FAB worden door Globefan gemaakt.
die gouwe dingen hebben wij op het werk liggen in de winkel, en die blauwe hadden we ook es...Op zondag 19 mei 2002 22:22 schreef ScaboO het volgende:
Hmm die hd coolers
[afbeelding]
lijken een beetje op die van spire
[afbeelding]
maken wel veel lawaai
Heb ze ook bij Tweakshop gezien voor EUR 11.(ieder geval bedanktOp maandag 20 mei 2002 20:26 schreef scorpionappeal het volgende:
AOG -> hier zag ik Enermax fans (ook andere) in aanbieding pas.
Moet er 1 hebben voor mijn cpu,heb op mijn cpu een YS-tech zitten maar die maakt te veel herrie.
YS-TECH FD 1281257B-2A
45.32 cfm/34DBa
De globefan die standaard bij de H600 zit is overigens een goede fan,als Enermax ze ook gebruik is dat alleen maar gunstig
Pagina: 1