[FLASH]Surround sound support?

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Misschiene en rare vraag om het hier te posten en niet in het audio&video forum, maar ik denk dat hier de meeste flash mensen zitten. (search levert niets op)
Weet iemand hier hoe het zit met surround sound support in flash? (5/mx?) Ik heb nu flash 5, maar als het ondersteund word alleen in MX ben ik die bereid te kopen :)

Wat ik dus wil is dus wat met surround gaan doen (groot project) Vraag me neit hoe ik dat van plan ben, want ik heb de studio tot beschikking (niet de thuisstudio :P )

Ik kon het op flashkit iig niet vinden. Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat (ik heb zelf de 6 sporen al apart)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Als het niet öp flashkit staat en ook niet in een van die Fora zal hier ook niet echt iemand het weten maar ik zal ff de help van Flash MX door zoeken of er iets in staat kan ik er ook wat mee doen al hoewel ik niet geloof dat het kan omdat Flash gewoon met Mp3 compressie wekt dacht ik of ze hebben dat bij FLash MX veandert(heb het net paar dagen :D )

• Niakmo
ps coole site . Alleen maar coole tabs alleen jammer dat je ze niet zelf hebt getabt :P

maare back to topic maar. :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
:D kewl..
ik ben iig zeer benieuwd,.. derbauer gaat et ook doen namelijk.. (niet dat dat mij overhaalt ofzow)
maar ik ben gewoon zeer beniuewd heo het gaat lopen..het moet kunnen volgends mij

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:50 schreef zirus het volgende:
ps coole site . Alleen maar coole tabs alleen jammer dat je ze niet zelf hebt getabt :P

maare back to topic maar. :D
tnx voor compliment.. (ben hard bezig met nieuwe user interface, met registreren en permissies zetten voor de hele site gebaseerd op het forum,..lukt al redelijk0

• Niakmo
Ik kan niet echt iets vinde in de help over Surround sound in FLash. Ik hab ff snel de sond actions doorgekeken en er staat ok nix overserround in alleen de standaart volume en pan enzovoorts. Er is wel iets over de nieuwe vidio compressie maar denk niet dat het dat is maaar miss is er een plugin voor op de Macromedia site zou ik ook ff kunnen kijken maar daar heb ik nou ff geen tijd voor :D

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
np :)
iig bedankt al voor het zoeken! :*

• Niakmo
Op maandag 20 mei 2002 00:54 schreef gitaarwerk het volgende:
np :)
iig bedankt al voor het zoeken! :*
NP

O+

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
Xdude had surround sound al in flash 5

http://www.xdude.com/faq/sound.htm

alleen volgens mij gaat ie de technologie niet vrijgeven :(

• Niakmo
Hmz het kan maar dan gebruikt hij iets buiten Flash om miss ook een action script dna ofzo. :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

* BtM909 denkt: B-Top, kassa 13 aub!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 07:47 schreef angl2k het volgende:
Xdude had surround sound al in flash 5

http://www.xdude.com/faq/sound.htm

alleen volgens mij gaat ie de technologie niet vrijgeven :(
idd helaas niet..
ik denk dat je een decodeer en encodeer script moet hebben in flash..
Op woensdag 22 mei 2002 09:06 schreef BtM909 het volgende:
* BtM909 denkt: B-Top, kassa 13 aub!
idd ... hierkomen B-TOP !.. anders strik ik je wel ff bij de meeting (als je er bent dan :P )

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

het is vrij simpel, en het heeft niets met flash te maken, als je het rechterkanaal, respectievelijk het linker *-1 doet (maal -1 dus) dan interpreteerd een surround set dat als voor respectievelijk achter, met fades en mix-fades kun je dan een helicoptertje rondlaten zingen.

Xdude heeft me wel eens morrend gemeeld dat ie het ook zo doet ;)

Stoer; Marduq

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 18:41 schreef XangadiX het volgende:
het is vrij simpel, en het heeft niets met flash te maken, als je het rechterkanaal, respectievelijk het linker *-1 doet (maal -1 dus) dan interpreteerd een surround set dat als voor respectievelijk achter, met fades en mix-fades kun je dan een helicoptertje rondlaten zingen.

Xdude heeft me wel eens morrend gemeeld dat ie het ook zo doet ;)
dat dacht iok al.. aangezien een decoder/dolby pro logic namelijk inderdaad wat intrepeteerd, maar ik wou effe zeker zijn

maar hier hebben we wat aan... (gelijk de codes :P )
herzliche danke :*

Pagina: 1