Toon posts:

Midiman/M-Audio Drivers Besmet met virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende drivers gescand :

2x2 midisport
4x4 midisport
8x8 midisport
Usb Keystation Drivers

Deze bevatten allemaal het win95/fono virus volgens my vexira virusscanner (www.centralcommand.com). Zoal de drivers van de website (www.midiman.com) (laatste versies) als op mijn midiman/M-Audio driver's cd's

Hhhmmmm, een vreemde bug of hebben ze daar last van een virus ????

Voor de mensen met de 2x2 interface heb ik goed nieuws die kunnen gewoon de usb-2-midi driver van steinberg gebruiken, deze interfaces zijn namelijk hardware matig gelijk. ga naar www.steinberg.net

Nou iemand eerder opgevallen ???

Ik heb op 2 pc gescand allebij hetzelfde resultaat

Wie ?

Als dit allemaal klopt kunnen we eventueel de krachten bundelen om hier iets tegen te doen.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Eh...heb je ze hierover gemaild?

Ik heb een Midiman Delta 1010LT kaart en ik heb dus geen virusscanner :)

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
Norton AV 2002 (met laatste virus definities) geeft niets aan, hoor. Lijkt me dus een false report van je virusscanner.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga ze er morgen over bellen, hoe het nou precies zit, ik heb ook met norton gescand en die gaf inderdaad niks aan.

We zullen het morgen wel zien als ik ze opbel

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
Op zondag 19 mei 2002 22:49 schreef yardcure het volgende:
Ik ga ze er morgen over bellen, hoe het nou precies zit, ik heb ook met norton gescand en die gaf inderdaad niks aan.

We zullen het morgen wel zien als ik ze opbel
Ik denk dat je beter centralcommand op de hoogte kunt brengen hiervan: de fout lijkt in hun virusscanner te zitten. Ik heb een andere virusscanner geprobeerd: Housecall van trend micro. Die vindt ook niets...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:13 schreef JungleJim het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter centralcommand op de hoogte kunt brengen hiervan: de fout lijkt in hun virusscanner te zitten. Ik heb een andere virusscanner geprobeerd: Housecall van trend micro. Die vindt ook niets...
]
]

Ok bedankt man, ik dat dat ik weer gewoon terug ga naar mcafee scanner.
Pagina: 1