Aopen CDRW 9624

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Hoi, ik heb een Aopen cdrw 9624, brand op 6x4x24 en is 2 jaar oud. Sinds korte tijd heb ik alleen maar geklooi met deze brander gehad, hij wil niet branden, errors. Ik brand met nero (laatste versie) en geeft bij het branden van bepaalde c`d merken (mmore bv.) telkens medium speed error aan. Als ik een andere cd pak tdk bv. brand hij wel, maar er staat geen data op dus ik heb na mijn brandproces weer een lege cd. Ook met andere programma adaptec bv. ook niet. Ook wil hij geen cdrws meer lezen, cdrs wil wel maar heel sloom. Ik heb de lens al een keer schoongemaakt, 3 dagen geleden. Wie weet raad, geen kromme opmerkingen van weg flikkeren die zooi koop een goede, ik als student kan ik me nog geen nieuwe verooloven.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Ik denk toch dat hij dan stuk is.

Kan er verder ook niets zinnigs over zeggen.
Heb je al een nieuwe firmware geinstalleerd?

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
ik heb eerst de officiele, versie gehad, 1,70 van Aopen. Later een niet officiele, versie 1.80. Allebei de firmwares geprobeerd maat steeds de zelfde fouten.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-04 20:40

Tjark

DON'T PANIC

Goede cdr's kopen.

Heb dezelfde gehad, maar dan de 4x versie (technisch exact hetzelfde), maar die begon ook kuren te vertonen. Met 'dure' cdr's zoals philips geen problemen, maar that's write: no go.

Heb nu dus een liteon een sindsdien alles prima.
De Aopen heeft m'n pa nu en die brand 1 cd-tje in het half jaar en gebruikt philipsjes.

*insert signature here

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
heb ik ook tdk, philips. maar het volgende als ik wil bakken, leg ik er een lege cd in het laadje van mijn brander, origineel in dvd, klaar met branden voila weer een lege cdr, dus kortom mijn brander bakt niks meer!

Verwijderd

Ik heb dezelfde brander en sinds een paar maanden krijg ik ook medium speed errors; mmore cd's doen het echter wel goed.

Problemen zijn bij mij begonnen na installatie van Xp Pro, maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.

Wat voor os gebruik je?

edit:
cd's die bij mij dienst weigeren werken bij mijn vader op 24x wel goed

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
ik had eerst windows 98 daarna overgestapt naar me en daarna naar XP prof. nog steeds met alle ossen foutmeldingen!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM
Pagina: 1