Mijn computer staat boven en is verbonden met n kabel met de tv die beneden staat. Graag wil ik dvds op de dvd-speler van mijn computer afdraaien en beneden op de tv gaan bekijken. Echter op dit moment is het niet mogelijk om via eigenschappen beeldscherm - instellingen -geavanceerd het uitvoerapparaat op zowel analoog beeldscherm als op tv in te stellen. Stel ik het uitvoerapparaat in op tv dan verschijnt mijn computerbeeld op tv en schakelt het beeld zich op mijn computermonitor uit (wordt zwart). Op dat moment is het niet mogelijk om de dvd in mijn dvd-speler te starten, zodat ik beneden kan kijken.
Systeem:
AMD Athlon XP 1700+
MSI K7T266 Pro2 Raid & USB 2.0
DDR 512mb PC2100
Asus v8200 TI200 Geforce3 64mb de luxe
2x40mb Maxtor U100/U133 7200r
Soundblaster Audigy Play.Oem
Probeer je hetzelfde met een Geforce2 kaart dan vind je via eigenschappen beeldscherm - instellingen -geavanceerd de optie Twinview als tabblad. Via die optie schijn je wel beide beeldschermen te kunnen activeren. Vraag is op welke manier is dit te realiseren met mijn videokaart?
widi
Systeem:
AMD Athlon XP 1700+
MSI K7T266 Pro2 Raid & USB 2.0
DDR 512mb PC2100
Asus v8200 TI200 Geforce3 64mb de luxe
2x40mb Maxtor U100/U133 7200r
Soundblaster Audigy Play.Oem
Probeer je hetzelfde met een Geforce2 kaart dan vind je via eigenschappen beeldscherm - instellingen -geavanceerd de optie Twinview als tabblad. Via die optie schijn je wel beide beeldschermen te kunnen activeren. Vraag is op welke manier is dit te realiseren met mijn videokaart?
widi