Toon posts:

een dvd via de pc op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer staat boven en is verbonden met n kabel met de tv die beneden staat. Graag wil ik dvds op de dvd-speler van mijn computer afdraaien en beneden op de tv gaan bekijken. Echter op dit moment is het niet mogelijk om via eigenschappen beeldscherm - instellingen -geavanceerd het uitvoerapparaat op zowel analoog beeldscherm als op tv in te stellen. Stel ik het uitvoerapparaat in op tv dan verschijnt mijn computerbeeld op tv en schakelt het beeld zich op mijn computermonitor uit (wordt zwart). Op dat moment is het niet mogelijk om de dvd in mijn dvd-speler te starten, zodat ik beneden kan kijken.

Systeem:
AMD Athlon XP 1700+
MSI K7T266 Pro2 Raid & USB 2.0
DDR 512mb PC2100
Asus v8200 TI200 Geforce3 64mb de luxe
2x40mb Maxtor U100/U133 7200r
Soundblaster Audigy Play.Oem

Probeer je hetzelfde met een Geforce2 kaart dan vind je via eigenschappen beeldscherm - instellingen -geavanceerd de optie Twinview als tabblad. Via die optie schijn je wel beide beeldschermen te kunnen activeren. Vraag is op welke manier is dit te realiseren met mijn videokaart?

widi

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

euh dat zit bij je detonators, maare heb je die prog tvtool al geprobeerd ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb zelf geen tv-out, maar kameraad van me gebruikt volgens mij winfox (ofzoiets) om op 2 gelijk beeld te krijgen, een andere optie voor jou is pas overschakelen op tv-output net als je de film hebt gestart, als je huis niet al te groot is mis je dan enkel de eerste paar seconden ;)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Op zondag 19 mei 2002 21:08 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
euh dat zit bij je detonators, maare heb je die prog tvtool al geprobeerd ?
Ik had zon standaart prog bij mn videokaart (oude, 8 mb huppeldepup) daar werkte het gewoon perfect mee, staat er niet zon programma op de cd van je leverancier?

XXXVI

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tv tool kan het als je beeldscherm lage refresrates ondersteund.

I, for one, like Roman numerals

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

Lijkt mij dat je gewoon de niewu serie detonator moet downloaden. Vanaf de det.29.xx zit de optie twinvieuw hierin. Instaleer deze detonator en ga in je configuratiescherm naar het icoontje van twinvieuw hier kan je alles instellen zoals jij het wilt. Misschien moet je wel eerst eens goed alle drivers van je cd instaleren als je dat nog niet gedaan had.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

maare welke kabel heb je ?

Steam Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Een kabel voor een composite-aansluiting met drie tulpstekkers (geel,rood en wit.)

Ik heb de meest recente detonator 28.84 via nvidia-site gedownload maar geen twinview.

Als ik naar www.tvtools.de ga, dan krijg een demoversie.

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Op zondag 19 mei 2002 21:26 schreef widi het volgende:
Een kabel voor een composite-aansluiting met drie tulpstekkers (geel,rood en wit.)

Ik heb de meest recente detonator 28.84 via nvidia-site gedownload maar geen twinview.

Als ik naar www.tvtools.de ga, dan krijg een demoversie.
probeer es dit
*Ohnee das hetzelfde, maar doet deze het dan niet ?

Steam Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 21:12 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
maare welke kabel heb je ?
tv-kabel met drietulpstekkers (geel,rood,wit) voor een composite-aansluiting

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

dat twin vieuw staat btw bij mij niet in mijn configu. scherm als apart icoon maar onder beeldscherm tabblad advanced en dan de tab nView.
kijk daares

Steam Inventaris

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

GEFORCE 3's ONDERSTEUNEN GEEN TWINVIEW !!!

Dus je moet de TV als primary device instellen en dan heb je beeld op je TV, het kan niet (zoals op een GeForce 2 MX) EN op je monitor EN op je TV, tenminste zeker niet via de gewone display properties.

Verwijderd

[topic=482538/1/50]
en de search gebruiken aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.