Mijn OS staat op mijn E schijf, mijn CD Rom is D en mijn 2de schijf is de C schijf (is ook in de bios de sec.schijf). Hoe kan ik van mijn E weer mijn C maken, mijn CD Rom als laatste van de schijven en mijn 2de nu als D?
Welk OS gebruik je?
Voor win2000/XP:
Start --> instellingen --> config scherm --> systeembeheer --> Computerbeheer --> Diskmanagement (en dan rechtsklikken op de drive die je wil veranderen)
Voor win2000/XP:
Start --> instellingen --> config scherm --> systeembeheer --> Computerbeheer --> Diskmanagement (en dan rechtsklikken op de drive die je wil veranderen)
Wees consequent, maar niet altijd
Anoniem: 2553
Je zoekactie naar 'schijfletters' leverde 9 resultaten op.
Veel zoekplezier!
Heb nu ff geen zin om al die URL's te gaan copy'n pasten, dus daar mag je zelf ff achteraan
Veel zoekplezier!
Heb nu ff geen zin om al die URL's te gaan copy'n pasten, dus daar mag je zelf ff achteraan
ik zou het alleen bij windows nt/2000/xp weten
configuratiescherm > systeembeheer > schijfbeheer
daar kun je naar hartelust met lettertjes schuiven
btw misschien helpt opnieuw opstarten ook al...
< * Korakal moet misschien eens sneller typen... >
configuratiescherm > systeembeheer > schijfbeheer
daar kun je naar hartelust met lettertjes schuiven
btw misschien helpt opnieuw opstarten ook al...
< * Korakal moet misschien eens sneller typen... >
Welke Windows heb je dan? in XP/2000 kan je dit doen met disk management => selecteer de schijf waarvan je de drive letter wil veranderen => rechtermuisknop en dan change driveletter
Maar het kan ook met Partition magic, als je gaat zoeken vindt je genoeg antwoorden.
[search=driveletters veranderen]
[search=XP driveletters veranderen]
[topic=345309/1/25]
[topic=443080/1/25]
Whahaha ik ben laat
Maar het kan ook met Partition magic, als je gaat zoeken vindt je genoeg antwoorden.
[search=driveletters veranderen]
[search=XP driveletters veranderen]
[topic=345309/1/25]
[topic=443080/1/25]
Whahaha ik ben laat
Systeembeheer kom ik ja, maar dan computerbeheer en diskmanagement?Op zondag 19 mei 2002 20:27 schreef Ook het volgende:
Welk OS gebruik je?
Voor win2000/XP:
Ik gebruik XP Pro.
Rechtermuisknop op deze computer => Beheren => Schijfbeheer => rechtermuisknop op de schijf die je wil veranderen => Stationsletter en pad wijzigen.Op zondag 19 mei 2002 20:32 schreef Neetje het volgende:
[..]
Systeembeheer kom ik ja, maar dan computerbeheer en diskmanagement?
Ik gebruik XP Pro.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.