- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:46
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zie mijn topic, helaas niet dacht ik. Echt erg die cheaters
Verwijderd
Hallo? Het lijkt me toch duidelijk dat hij hier slechte bedoelingen mee heeft. Hij gaat dus eerst ff heel goed spelen met cheats, neemt een demo op, bewerkt hem zo dat je niet ziet dat hij met cheats speelt.
Of snap ik er nu helemaal nix meer van?
Hij wil zeker op clanbase een war spelen met cheats, en als de tegenstander dan een demo wil dan edit hij de cheats weg
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:46
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 19 mei 2002 20:22 schreef 007 het volgende:
Hallo? Het lijkt me toch duidelijk dat hij hier slechte bedoelingen mee heeft. Hij gaat dus eerst ff heel goed spelen met cheats, neemt een demo op, bewerkt hem zo dat je niet ziet dat hij met cheats speelt.
Wees verstandig en stop met cs, net zoals 1.5 miljoen andere spelers.
1.4 sucks.
1.4 sucks.
tuurlijk jonguh, naar jou luisteren weOp zondag 19 mei 2002 20:36 schreef SandeR het volgende:
Wees verstandig en stop met cs, net zoals 1.5 miljoen andere spelers.
1.4 sucks.
de volgende versie van CS zal weer een hele verbetering zijn
ik speel CS nu 1 jaar, en nog NOOIT aan gedacht om te cheaten. Wat ben jij een zielig ventje, als jij demoŽs wil gaan editten om je cheats weg te poetsen
ben je nog lager dan een cheater
owke Tegen [-TD-] Team Diablo speelt nu dus ook geen ene hond meer 
wat een eikeltje de topicstarter zeg...
wat een eikeltje de topicstarter zeg...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik ben uberhaupt geen gamer enzo, maar waarom zeuren jullie? Het spel maakt al dat gecheat mogelijk, speel 't dan niet als je 't erg vind.
Of zie ik 't nog weer verkeerd
Of zie ik 't nog weer verkeerd
gjadl;kfj0po97)#$*(@{)*(& wat een hoeren popups krijg je daarOp maandag 20 mei 2002 03:07 schreef js962 het volgende:
http://ub5.homepagetools.com/Team_Diablo/UltraBoard.pl?Action=ShowPost&Board=3&Post=1&Idle=0&Sort=0&Order=Descend&Page=0&Session=
![]()
![]()
naja, verder is het niet een lovenswaardig alternatief, sorry hoor, maar als iemand cheat vindt ik dat hij gebanned mag worden, maar hij mag ook zijn leven beteren, dus ip's / namen etc posten keur ik nooit goed...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
blegh al had die zo'n programma .... how wou die een wall hack weghalen.... hij kijkt nog steeds naar het popptje aande andere kant van de muur...
of een aimbot... het poppetje zal nog steeds doodgaan.... en dan mikt hij heel ergens anders?
ik denk niet dat het is zodat hij zijn eigen cheats kan weg werken.. waarvoor het wel is, joost mag het weten...
of een aimbot... het poppetje zal nog steeds doodgaan.... en dan mikt hij heel ergens anders?
ik denk niet dat het is zodat hij zijn eigen cheats kan weg werken.. waarvoor het wel is, joost mag het weten...
de volgende versie word meer zoals condition zero dus zal allemaal erger worden , dusssssssssss...........Op maandag 20 mei 2002 00:15 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
tuurlijk jonguh, naar jou luisteren we
de volgende versie van CS zal weer een hele verbetering zijn
hallo
Dussss moet je niet zo lullen want cz multiplayer is gewoon 1.4 met een aantal kleine extra's als meer/andere wapens enzo, en beide versies gaan naast elkaar bestaan en worden speelbaar voor iedereen (iedereen in de zin van mensen met half-life, cs retail of cz).Op maandag 20 mei 2002 03:24 schreef NaLiN het volgende:
[..]
de volgende versie word meer zoals condition zero dus zal allemaal erger worden , dusssssssssss...........
Maar 1.4 zuigt wel, daar heb je idd gelijk aan. Springen is A klote en B helemaal niet realistisch (tenminste, een 'normaal' mens gaat bij het neerkomen niet eerst zijn veters strikken om vervolgens opeens weer snel verder te lopen).
Lijkt me btw wel handig als iemand TD ff aangeeft bij Clanbase, hoe minder cheaters hoe beter.
Verwijderd
lol, wat een kneus ben jij, als je demo's wil editten, ben je echt zielig
BTW. Hey BzrK (anarchy hier
)
GrTz
BTW. Hey BzrK (anarchy hier
GrTz
Mensen toch...
Zou het niet zo kunnen zijn dat ie zelf niet cheat maar zich gewoon afvraagt of dit kan? Mischien heeft ie wel het idee dat ie belazerd wordt door iemand die volgens hem cheat maar dat het niet op de demo te zien is.
Zou het niet zo kunnen zijn dat ie zelf niet cheat maar zich gewoon afvraagt of dit kan? Mischien heeft ie wel het idee dat ie belazerd wordt door iemand die volgens hem cheat maar dat het niet op de demo te zien is.
Iig is het niet echt nuttig. Demo's kun je vast wel editten als je er erg veel tijd in gaat stoppen en zelf wat in elkaar programmeert.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()