Toon posts:

Is GoT nou zóó veranderD? Of ben ik echt oud?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bijna een jaar vanwege werkomstandigheden amper of nauwelijks meer een actieve, GoTter geweest. (Wel nog eens meegelezen, maar dat mag geen naam hebben)

Nou is mijn vraag:
Is GoT nou zo enorm verhard, zowel qua reply's als het MOD/AD gedrag qua slotjes OW's/BAN's of ben ik echt een ingeslapen ouwe lul aan het worden?
Ik vond (vindt nog steeds ten dele) GoT een perfect medium om je technische vragen kwijt te kunnen, een leuke discussie te houden, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er veel feller en harder op elkaar gereageerd wordt, als toen ik een jaar terug fervent GoTter was.
Ik heb zelfs al een OW aan m'n broek hangen omdat ik wat flauw op een topic reageerde. Mijn bek viel echt open.
Als ik zie hoe fel er gereageerd wordt als (zeker een newbie) een vraag post zonder SUPERzorgvuldig "gesearcht" te hebben, dan denk ik :? :?

offtopic:
Geen idee om een of andere automatic search toe te passen op de topicopener als hij z'n topic tracht te openen? Zodat die snel ziet dat z'n topic wel of niet zinloos is??

Maar om m'n verhaal af te sluiten, ik vindt GoT echt harder en zakelijker geworden, en dat vindt ik echt jammer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Nou.. er wordt alleen hard gereageerd op mensen die te lui zijn om de FAQ te lezen. Als iemand meteen reacties krijgt als 'daar zijn genoeg topics over geweest' verraad je jezelf als je nieuw bent op GoT.

Verder vind ik 't best een flexibel forum met bijvoorbeeld moves ipv slotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

zie: [topic=422598/1/100]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 20:17 schreef D2k het volgende:
zie: [topic=422598/1/100]
Die zal ik FF :o :o moeten doorspitten....
Had ik nog niet gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op de frontpage komen de nieuwspostings vaak erg laat te staan zodat je beter de oorspronkelijke bronnen in de gate kan houden.

De search van GoT is nou niet bepaald uitgebreid te noemen en als je al iets vind zoek je je alsnog wezenloos. En onderwerpen die je niet in de search terug kunt vinden zijn schijnbaar te moeilijk voor de gemiddelde lezer om te beantwoorden. Oh ja en het nivo van HK is diep triest.

mijn Afbeeldingslocatie: http://europa.eu.int/euro/html/dossiers/00209/html/images/002e.gif

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Kan je weer een lange draad over vullen over mensen die de FAQ niet lezen enz :z. GoT is gegroeid en idd heel erg veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hk met hun msn en breezer gedoe is niet echt leuk of whatever te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 19 mei 2002 20:29 schreef BzrK het volgende:
ja hk met hun msn en breezer gedoe is niet echt leuk of whatever te noemen
:? Heb je de openingspost gelezen :? Wat voegt dit toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 19 mei 2002 20:27 schreef PipoDeClown het volgende:

De search van GoT is nou niet bepaald uitgebreid te noemen en als je al iets vind zoek je je alsnog wezenloos. En onderwerpen die je niet in de search terug kunt vinden zijn schijnbaar te moeilijk voor de gemiddelde lezer om te beantwoorden. Oh ja en het nivo van HK is diep triest.

mijn [afbeelding]
Niet uitgebreid? ik denk dat je dan echt verkeerd zoekt hoor. Ik kan bijna alles wat ik zoek vinden, ook mn probleempjes. Zoeken is ook een kunst, en darnaast heb je nog altijd google etc.

Over het niveau van de HK laat ik me niet uit, omdat ik bevooroordeeld ben >:) :P

Een ding is dat de HK primair er is om andere zooi en offtopic geblaat weg te houden, en topics die buiten tech en te luchtig voor SG zijn. Niet om een hoog niveau te herbergen, zolang het iig nog maar een beetje een normaal topic is waar leuke reacties op afkomen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terug te komen op mijn vraag, is ook de gem. leeftijd hier zwaar gedaalt, of valt het nu pas op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik snap niet waar je heen wilt, ja er zitten 12 jarigen op, ja het is strenger geworden.

ik weet niet of deze dingen met elkaar te maken hebben

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:31 schreef hoolie_v het volgende:
Terug te komen op mijn vraag, is ook de gem. leeftijd hier zwaar gedaalt, of valt het nu pas op??
Neuh. De gemiddelde leeftijd ligt hoger dan ik verwacht had eerlijk gezegd :o

GoT is gewoon enorm, maar dan ook enorm gegroeid. Groei kan bijna niet samengaan met achteruitgang van het ons kent ons gevoel en een zeer vriendelijk karakter. Het betekent nu eenmaal dat er meer gemod wordt. Overigens denk ik dat ik zelf nog redelijk objectief tegen de crew aan kan kijken vanuit useroogpunt en dan denk ik dat er veel ten goede veranderd is en dat het er niet echt heel veel strenger op geworden is in de loop van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op zondag 19 mei 2002 20:31 schreef hoolie_v het volgende:
Uit de userpoll:
Leeftijd, geslacht en land Hoe oud ben je?

a. 15 jaar of jonger. 70 7 %
b. 16 tot 17 jaar. 206 20 %
c. 18 tot 19 jaar. 240 23 %
d. 20 tot 21 jaar. 195 19 %
e. 22 tot 25 jaar. 207 20 %
f. 26 tot 30 jaar. 81 8 %
g. 31 tot 40 jaar. 22 2 %
h. Ouder dan 40 jaar. 10 1 %
i. Dat gaat jullie niets aan. 17 2 %

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Laatst online: 13-10 16:51
Op zondag 19 mei 2002 20:30 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

:? Heb je de openingspost gelezen :? Wat voegt dit toe
Misschien in jou ogen niks, maar de mensen welke dit soort flauwekul threads beginnen zijn imo wel degene die ervoor gezorgd hebben dat het er tegenwoordig zo streng gemod word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 19 mei 2002 20:36 schreef Nelske het volgende:

[..]

GoT is gewoon enorm, maar dan ook enorm gegroeid. Groei kan bijna niet samengaan met achteruitgang van het ons kent ons gevoel en een zeer vriendelijk karakter. Het betekent nu eenmaal dat er meer gemod wordt. Overigens denk ik dat ik zelf nog redelijk objectief tegen de crew aan kan kijken vanuit useroogpunt en dan denk ik dat er veel ten goede veranderd is en dat het er niet echt heel veel strenger op geworden is in de loop van de tijd.
Ben het deels met je eens. GoT is idd enorm gegroeid. Maar dat er strenger gemod wordt, das zeker. Ik heb nog wel eens basci vragen gesteld een jaar geleden die nu zeker op slot zouden gaan. Toen was het ook niet storend. Nu met zoveel users zouden die vragen steeds meer worden en zou het niveau ver te zoeken zijn. Nadeel van de groei helaas denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 20:39 schreef Mark het volgende:

[..]

Misschien in jou ogen niks, maar de mensen welke dit soort flauwekul threads beginnen zijn imo wel degene die ervoor gezorgd hebben dat het er tegenwoordig zo streng gemod word.
Was gewoon een open vraag!!!!!!
Het valt mij gewoon op dat de sfeer er niet fijner op geworden is.
En als je je dan zo stoort, waarom de moeite om te replyen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 19 mei 2002 20:39 schreef Mark het volgende:

[..]

Hierop zeg ik maar 1 ding: You've got a point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Op zondag 19 mei 2002 20:42 schreef hoolie_v het volgende:

[..]

Was gewoon een open vraag!!!!!!
Het valt mij gewoon op dat de sfeer er niet fijner op geworden is.
En als je je dan zo stoort, waarom de moeite om te replyen???
Kijk even goed op wie ik reageer....dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 20:43 schreef Mark het volgende:

[..]

Sorry dan had ik je FF verkeerd begrepen :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:43 schreef Mark het volgende:

[..]

Euhm, je had het wel over topicstarter in die post hoor :o

Ik snapte ook niet helemaal wie je nu bedoelde :P

B.t.w. hoolie_v die waarschuwing die je kreeg, was natuurlijk niet onterecht. De opmerking die je maakte was allerminst als vriendelijk te bestempelen. Neem daarbij wat op-/aanmerkingen uit 2001 (vorig jaar dus ;) ) dan kan dat resulteren in een waarschuwing.

Als er niks veranderd zou zijn op GoT, zou die waarschuwing er ook wel geweest zijn hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 19 mei 2002 20:47 schreef Nelske het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die het begrijpt :P ? En volgens mij bedoelde hij ook de topic starter dus reageren daarop kan dan toch gewoon :)...Van die OW kunnen we niks zeggen, topic + Notes hebben we niet ;) Is iets voor de modjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

B.t.w. hoolie_v die waarschuwing die je kreeg, was natuurlijk niet onterecht. De opmerking die je maakte was allerminst als vriendelijk te bestempelen. Neem daarbij wat op-/aanmerkingen uit 2001 (vorig jaar dus ;) ) dan kan dat resulteren in een waarschuwing.

Als er niks veranderd zou zijn op GoT, zou die waarschuwing er ook wel geweest zijn hoor. :)
Alleen is het dan vreemd dat ik daar destijds niet op wat voor manier voor op m'n vingers getikt ben.
(Buiten een persoonlijke opm. van een mod in de thread om dan)
Want ik heb destijds best wel wat pittige discussies mede gevoerd, maar alles in het 'nette' zonder 'hard feelings' achteraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

GoT is veranderd, en ja, je wordt te oud ;) :P

[serious]

Ik kwam vandaag nog een oud draadje tegen waarin ik nou ook niet bepaald vriendelijk was om het zacht te zeggen.

Ik zou het zelf ook nogal vreemd vinden om een OW te krijgen waar nog dingen van de zomer 2001 bijgehaald worden ( da's wel een beetje ver weg zeg maar, bijna een jaar geleden) of het moet wel zo verschrikkelijk obvious zijn dat je destijds ook erop aangesproken werd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 19 mei 2002 20:36 schreef Nelske het volgende:

[..]

Het merendeel dat de moeite heeft genomen om die enquette in te vullen bedoel je? :o.

Het stikt hier toch van de pubers hoor, geloof me (no offense naar alle pubers, maar dat is wel de groep die de meeste problemen en "jamaar dat stond niet in de FAQ" enzo veroorzaken...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faq zegt nix :)

in de ruim 2 jaar dat ik rond hang heb ik nog nooit de faq helemaal gelezen. En mijn topics gaan echt (bijna) niet op slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vroeger (half jaar geleden :o) had een makkelijk topic de kans om opgelost te worden (de vraagstelling daarin :P ). het topic bleef ook gewoon lekker open en iedereen die een (non-nutteloze) bijdrage had kon daarin zijn ei kwijt. Maar langzamerhand is dat gaan veranderen.

Door de rage van UTFS/RTFF/RTFM die echt iedereen is gaan gebruiken, is er langzamerhand een strenger beleid moeten komen. En dit moest zodanig gedaan worden dat er toch een niveauverhoging plaats heeft gevonden op heel GoT.

Dit heeft dan ook zijn negatieve kanten: als een user een topic opent, wat met het huidige beleid geen kans heeft op open te blijven (het niveau is te laag), wordt gesloten. Die user gaat klagen in LA dat de modjes/adjes niet zo strikt via de regels moeten gaan rulen, maar de grenzen van de regels opzoeken (oftewel de regels moeten "buigen" als het ware) en het topic weer openen. Dit gebeurt dus niet, omdat er volgens de regels wordt gemod. Die user is dan nog meer pissed-off en die dan vervolgens het forum gaat verzieken. Dit zien de nieuwe users en nemen het over, zodoende bestaat GoT alleen nog maar uit FAQ's en sticky-topics die gelezen moeten worden voordat je een topic kunt openen.

Tot op een gegeven moment het bekende topic werd geopend ( [topic=422598] ) en er een heel groot probleem werd geconstateerd. Dus werd er een extra private forum open gemaakt en voor bepaalde mensen (T.net + GoT crew, MT en een heleboel andere users). Er is dus een hele tijd geleden over gediscussieerd over hoe het nu verder moet met GoT. Heel af en toe krijgen die users, die geen access hebben tot het private forum, een response van wat er tot dan toe is besproken (zie in MF voor een draadje van * Jaymz ). Als alles goed is, wordt de nieuwe FAQ en policy (waar ze dus over aan het discussiëren zijn in dat private forum) geïntroduceert met het nieuwe forum van GoT (waar ze nu ook mee bezig zijn, maar dat wordt dan off-topic ;) ).

Dit is zeg maar een kleine samenvatting van wat zich de afgelopen 4/5 maanden heeft afgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark

[..]

Lezen is toch een kunst ;) Ik reageerde op We Are Borg welke in mijn ogen een nuteloze reactie leverde op een eerdere nutteloze reactie (welke in mijn ogen dus wel precies aangaf wat er fout is op GoT).
Zoals ik al menig maal eerder heb aangegeven vind ik het nivo en gedrag hier lager als enige tijd geleden. Gelukkig gaat het in mijn hangplek (PNS) nu een stuk beter na het aanstellen van een LiteMod, maar in menig ander forum (bijvoorbeeld NOS) zie ik nog steeds geen stijgende lijn (eerder een dalende).
Dat vind ik dus behoorlijk jammer. In mijn ogen komt dit nog steeds door "kleine puberale kinders" welke GoT nu overspoelen omdat ze gehoord hebben dat ze hier met al hun computervragen terecht kunnen en als ze genoeg vragen hebben gesteld ze ook nog eens toegang krijgen tot de HK.
Na een gemiddelde tocht door de HK en dan klikken op usernamen brengt mij toch tot de conslusie dat er legio mensen alleen maar in de HK posten na hun 150 posts en nergens anders meer. Volgens mij is er ooit gezegd dat tegen dit soort mensen zou worden opgetreden.
Helaas blijkt uit andere topics dat deze regel is afgeschaft voordat er ook maar gebruik van gemaakt is. Dit soort mensen hebben in mijn ogen geen enkele reden om hier te mogen rondhangen (maja, ik heb het, gelukkig voor hun, niet voor het zeggen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je veel op GoT bent, ben je blij dat er niet overal zo'n 'gezellige' sweer hangt en waar offtopic wordt geblaat. Geloof me maar. :P

Als ik behoefte heb aan wat offtopic/losser gedoe, dan ga ik naar de HK. Daar wordt het ook heus niet bestraft als je wat onzin loopt te blaaten.
Maarja, als je dan weer serieusere dingen wilt gaan doen, en buiten de HK komt, maar je merkt er amper verschil tussen, dan vraag je je ook af waar dat nou heen gaat.. :?
Dus IMHO is het een GOEDE verandering. :)

Snap je? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:31
Er zijn door de vele users al zoveel onderwerpen langs geweest dat de meeste vragen met de search terug te vinden zijn. En daar maak ik dan ook zeer vaak dankbaar gebruik van.
Maar aangezien veel, en vooral nieuwe user's niet de moeite nemen om de faq te lezen lijkt het hier soms meer op een irc kanaal dan een forum. :)

Zelf heb ik er weinig moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Vroeger, in die goede oude tijd was alles beter :P

Verder zitten er nu 12 jarige op het forum, maar die waren er 2 jaar geleden ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 20:54
Tja ik ben dan niet weggeweest en m'n post gemiddelde is dan ook niet schrikbarend hoog maar mag me zelf met m'n ergens in de 2000 nummertje toch wel bij de oude garde rekenen.
Ook ben ik het eens met hoolie_v dat er een hoop verandert is.
Een hoop ten goede maar ook een hoop .. . tja zooi.

Het huidige use the search en rtfm antwoord is in mijn ogen geen oplossing en voor de topic starter ook niet.
De search is namelijk niet zo advanced dat je alles snel terugvind en daarbij is en blijft zoeken ook een kunst op zich.
*(lijkt wel een beetje op ons ex paarse regerinkje: jongens neem het openbaar vervoer (wat gewoon niet werkt))*

De sticky topics helpen maar worden door een hoop mensen niet gelezen.
Dus mischien is het een oplossing om een search help pagina te maken.
Hiermee bedoel ik zo iets als alle sticky's bij elkaar die via een index makkelijk te vinden zijn.
En een helpfuncutie die via een aantal gerichte vragen naar een mogelijk antwoord toe werkt
Ook een mogelijkheid is dat als er dan toch een topic geplaats gaat worden dat er verwijzingen naar soort gelijke topics aan de linker kant komen.
(beetje het frontage gebeuren en pricewatch idee)

Ach het is nog steeds handig maar GOT heeft bij mij z'n meerwaarde al verloren T.O.V. andere fora.
Maar binnen NL kan je gewoon niet om GOT heen.

zo dat was mijn wekelijkse post weer

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 11:41

LauPro

Prof Mierenneuke®

Er is al het probleem genoemd dat bijna alles al besproken is. En ik wete niet wie dit zei maar:
Alles wat je doet, is door iemand anders al véél eerder en véél beter gedaan.
Remember that!

Misschien moeten topic's die ouder zijn dan 4 maanden maar automatisch niet meer toegankelijk worden tenzij het een hoog moderatie-niveau heeft.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 20 mei 2002 10:40 schreef Timpie het volgende:
Verder zitten er nu 12 jarige op het forum, maar die waren er 2 jaar geleden ook al
Nou, de verhouding is nu wel ietsje anders geworden hoor :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

Op maandag 20 mei 2002 11:22 schreef l.d._ het volgende:
*knip*

De search is namelijk niet zo advanced dat je alles snel terugvind en daarbij is en blijft zoeken ook een kunst op zich.

*knip*
Goed kunnen zoeken is iig een kunst.
Maar dat is een kunst die de tweaker zich moet aanleren.
Immers dat is 1 van de dingen waarin een tweaker zich ook onderscheidt van de gewone pc-hobbyist.

Informatie is belangerijk, het vinden daarvan al evenzeer.

Het Internet is de grootste bron van informatie.
Daarin goed kunnen zoeken is dus belangerijk.

Zoeken is niet gewoon wat woordjes in google typen en dan maar hopen dat je iets degelijk krijgt.
Zoeken is eens goed nadenken wat de beste kernwoorden zijn en eventueel werlke woorden je best uitsluit.
Nadenken waarnaar je eigenlijk wil zoeken is belangerijker dan het zoeken zelf.

Het is hier gathering of tweakers en zoals ik reeds zei vind ik zoeken een elementaire vaardigheid.
Op maandag 20 mei 2002 12:52 schreef LauPro het volgende:
Er is al het probleem genoemd dat bijna alles al besproken is. En ik wete niet wie dit zei maar:
[..]

Remember that!
Wijze woorden :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op zondag 19 mei 2002 22:39 schreef JvS het volgende:

[..]

Het merendeel dat de moeite heeft genomen om die enquette in te vullen bedoel je? :o.

Het stikt hier toch van de pubers hoor, geloof me (no offense naar alle pubers, maar dat is wel de groep die de meeste problemen en "jamaar dat stond niet in de FAQ" enzo veroorzaken...
het spijt ons!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Oke dit zal ook wel als nutteloos worden bestempld.

Ja GoT is veranderd, wat verwacht je naar een jaar :?

Ja GoT is onvriendelijker geworden het dorpje is uitgegroeid tot een grote stad, dan krijg je dat.

Kun je twee dingen doen verhuizen naar een nieuw dorp (like me) of je aanpassen aan de grote stad.

(Ben nu dus ff de stad in :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 17:35 schreef HBM het volgende:
.............

Kun je twee dingen doen verhuizen naar een nieuw dorp (like me) of je aanpassen aan de grote stad.

(Ben nu dus ff de stad in :+)
Waar woon je nu?? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ik persoonlijk vind het gewoon enorm jammer dat OW's, bans e.d. nodig zijn. In mijn ogen zou het gewoon moeten zijn: "Pietje, loopt niet zo te kloten" en als ie dan nog een keer wat doet ban je hem gewoon.
Helaas beginnen sommige users dan enorm te zeiken, en moesten die OW's en bemiddelaar e.d. er allemaal komen.

Het niveau in _sommige_ fora is ook zeker gedaald, maar ja, wat je eraan moet doen weet ik ook niet. Strenger modden misschien, maar die users blijven toch terug komen. Bannen? Nee, dan krijg je weer gezeik van users.

Offtopic lullen moet kunnen vind ik. Alleen zijn er (mede door de groei) weer users die dit niet vinden kunnen en die beginnen weer te zeuren.

Dan nog het punt van UTFS/RTFM/FAQ roepers, die zouden eigenlijk gewoon meteen een OW moeten krijgen (als we die OW's dan toch hebben :P).

IMHO zou er iets minder naar zeurende users moeten worden geluisterd en zouden modjes gewoon meer hun eigen wil moeten kunnen doordrammen, ondanks dat je dan weer gezeik krijgt van users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:54
Op zondag 19 mei 2002 20:12 schreef hoolie_v het volgende:
als toen ik een jaar terug fervent GoTter was.
misschien een btje flauw, maar hoe fervent was je met 347 posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.d._
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 20:54
Op maandag 20 mei 2002 14:40 schreef Predator het volgende:
Het is hier gathering of tweakers en zoals ik reeds zei vind ik zoeken een elementaire vaardigheid.
Mee eens.

Maar .... en nu komt het.
Waar GOT vroeger (voel me ineens oud) als dorpje een hogeschool had.
Is met de groei naar de stad die we nu zijn de basisschool er ook bijgekomen.
We zijn alleen vergeten een goeie bieb neer te zetten.

Op de peuter speelzaal is het al bekend en leert de juf de kinders dat als ze later groot zijn ze naar GOT mogen.
En dan mag het eindelijk als het heeft leren lezen en schrijfen met de veronderstelling dat ze kennis gaan opdoen.
(volgens mij ga ik hier de fout in met de kennis opdoen maar ach)
Blijkt het toen zo vriendelijke GOT veranderd te zijn.
Krijg je gelijk een tik op de vingers of mag je een week nablijven.
En verpruts je het helemaal krijg je een brief mee voor je ouders dat je van GOT bent gestuurd.

Wat ik dus probeer te zeggen is dat we met z'n alle verantwoordelijk zijn voor de inhoud van GOT
En dat je het als MOD niet makkelijk hebt met al die pubbers die alleen maar lol willen hebben.
Alleen begint GOT steeds meer op een kleuterklas te lijken waar de ME aanwezig is.
Leer die kleuters zoeken met een goeie zoekmogelijkheid.
(and or not mogelijkheid)
En help ze daar ook mee door gelijk bij het posten van een tech post te zoeken naar gelijke onderwerpen.
Een advanced search zeg maar.

weer genoeg getypt voor vandaag.

als je niks te doen hebt doe het dan niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind GOT niet echt zakelijker formeler ofzo. Ik vind hier ook niet veel aan. Hier vind ik het zo 'kinderachtig' af en toe... Maargoed de meesten boeit dat nie :)

Ik zit liever op Hardwareforum (hardware.info) Dat is wat formeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 23:57 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

misschien een btje flauw, maar hoe fervent was je met 347 posts?
Zo fervent, dat ik me er nu druk over maak. (zonder een 1000+ poster te zijn, en ook mezelf niet lag wakker te houden om topic 500000 langs te zien komen :'( )

Aantal postings heeft toch geen enkele verhouding tot je betrokkenheid?
[Veel lezen, searchen, .... lijkt mij ook een prima instelling]

Als kwantiteit de maatstaf moet zijn.......?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Mja, ik vind dat je als nieuwe user eerst maar eens wat draadjes moet gaan lezen.
Dan komt hij er vanzelf wel achter hoe hij zich hoort te gedragen ;) Daar heb je echt geen FAQ voor nodig hoor. De FAQ's zijn wel erg handig voor basic-troubleshooting.
Misschien kan je een ondergrens aan gelezen draadjes stellen eer een persoon kan posten. :?

Wat ik wel jammer vind is dat ik soms draadjes op slot zie gaan met als reden 'post maar in het grote ...-topic'. Zo zie je specifieke problemen in een massa van 'opmerkingen' oplossen. Je kunt imho ook niet verwachten dat (verse) members met trubbles dan een tig-pagina's lange draad gaan doorspitten.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Is GoT nou zóó verandert? Of ben ik echt oud?
He oudje >:) ;)

Met het useraantal dat GoT nu heeft kan ik mezelf nu ook al bijna tot oudje rekenen. En ik moet zeggen... tis met al die uitbreiding niet gezelliger geworden nee, maar als er niet ingegrepen zou worden zou het overal zo worden als de hk.. en dan ben je nog verder van huis :D

Dus serieus in de tech fora, onzin in de hk. (alhoewel ik een grappige opmerking in de tech fora zelf wel kan waarderen :))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er al half mee gestopt. Vind er over het algemeen echt geen *** meer aan. De uitdaging is totaal weg. Totaal geen niveau, standaard ideeen, en maar weinig technische verdieping.

Ik had de intentie om een vraag over dual processors te stellen, keek in de search, zag daar +100 topics staan, gefilterd op de MSDN way (totaal onrelevante resultaten), en heb de gedachte maar gelaten voor wat het is, om verplaatsing en het gezeik over utfs maar te voorkomen.

Erg dat het zo moet... ik neem wel een cupasoup.
Pagina: 1