Toon posts:

occasion.

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was aan het kijken voor een goeie versterker waar ik een lange tijd mee vooruit kan en las op verschillende forums dat Denon wel aardig was. Ik gekeken en geluisterd in de winkel en vond de Denon AVR 2801 (gold) 950,- wel prima ding alleen ze hadden ook showmodel staan dat ze verkochten voor 695. Aangezien ik nietweet op dat demonstreren, aan/uit constant. veel invloed heeft op de versterker vraag ik het maar hier 8).

die van 695 nemen of nieuw voor 950?

TIA

edit:
oeps ik zit net @ site van denon te kijken en zie hem niet staan nu zit ik toch te twijfelen of ik de naam wel goed heb onthouden

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik zou die goedkope maar nemen.

Mits ze alle boekjes ab etc er nog bij hebben.

Versterkers leven lang genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
btw met deze speakers : Ceratec TAKTIQ

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op zondag 19 mei 2002 20:10 schreef TaZkraTiZ het volgende:
Ik was aan het kijken voor een goeie versterker waar ik een lange tijd mee vooruit kan en las op verschillende forums dat Denon wel aardig was. Ik gekeken en geluisterd in de winkel en vond de Denon AVR 2801 (gold) 950,- wel prima ding alleen ze hadden ook showmodel staan dat ze verkochten voor 695. Aangezien ik nietweet op dat demonstreren, aan/uit constant. veel invloed heeft op de versterker vraag ik het maar hier 8).

die van 695 nemen of nieuw voor 950?

TIA

edit:
oeps ik zit net @ site van denon te kijken en zie hem niet staan nu zit ik toch te twijfelen of ik de naam wel goed heb onthouden
2801 is een oud model....misschien dat je daarom alleen bv de 2802 kunt vinden..

Qua prijs: een maand geleden was 'ie nieuw in duitsland te koop voor 500. Maar helaas nu niet meer |:(

Luister + kijk naar beschadigingen en neem de goedkope als ie nog goed is...of zoek verder in duitsland...

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Als je een versterker zoekt waar je een lange tijd mee vooruit wilt, moet je geen surroundversterker nemen. ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Op zondag 19 mei 2002 21:32 schreef Xanandu het volgende:
Als je een versterker zoekt waar je een lange tijd mee vooruit wilt, moet je geen surroundversterker nemen. ;)
Vertel dan ook even waarom :7
(dan weet ik wat ik fout deed namelijk)

ARME AOW’er

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ontwikkelingen in surround audio zijn nog redelijk in gang.
Je kan beter gewoon voor surround 1 aparte voorverterker hebben en 2 of 3 goeie stereo eindtrappen kopen. maar daar moet je ook maar het geld voor hebben :{

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Jivecar
Op maandag 20 mei 2002 01:17 schreef gitaarwerk het volgende:
ontwikkelingen in surround audio zijn nog redelijk in gang.
Je kan beter gewoon voor surround 1 aparte voorverterker hebben en 2 of 3 goeie stereo eindtrappen kopen. maar daar moet je ook maar het geld voor hebben :{
Zie ik het nut niet van in....neem dan één complete en goede AV versterker die software updatebaar is (Taglaren) of uitbreidbaar is middels insteekkaarten (Denon).

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op maandag 20 mei 2002 13:50 schreef Jivecar het volgende:

[..]

Zie ik het nut niet van in....neem dan één complete en goede AV versterker die software updatebaar is (Taglaren) of uitbreidbaar is middels insteekkaarten (Denon).
taglaren..tja..dan noem je oko weer wat :9~

maar ik legde de post van Xanandu uit :) Er is nog steeds niet bepaald wat nou de standard gaat worden voor surround muziek (sacd/dvd-a)
en wil je dan wat moois kopen, is het beste om de componenten los te kopen, want je kwaliteit is dan zeker beter en is sneller vervangbaar.

en je gaat me niet vertellen dat je softwarematig een extra eindtrap kan toveren >:)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik heb 1 keer een showmodel gekocht...

GA ik nooit meer doen.. hoe goedkoop dan ook... volume knop was dol na een jaar... knoppen doen het niet meer na een jaar.. een cd lade die helemaal dol is...

• Jivecar
Op maandag 20 mei 2002 14:02 schreef gitaarwerk het volgende:

[..]

taglaren..tja..dan noem je oko weer wat :9~

maar ik legde de post van Xanandu uit :) Er is nog steeds niet bepaald wat nou de standard gaat worden voor surround muziek (sacd/dvd-a)
en wil je dan wat moois kopen, is het beste om de componenten los te kopen, want je kwaliteit is dan zeker beter en is sneller vervangbaar.

en je gaat me niet vertellen dat je softwarematig een extra eindtrap kan toveren >:)
Qua sacd/dvd-a: voordat dat een standaard is zijn we zo weer 5 jaar verder....

En softwarematig een eindtrap toveren dat zal niet lukken, maar 7.1 zal voorlopig toch wel de max zijn. Mensen hebben geen zin om tig luidsprekers te plaatsen...

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 21:32 schreef Xanandu het volgende:
grote b*llshit

DD codering is verplicht op dvd's. Al stoppen ze er 100.1 met HRTF filters in, ze moeten er iig een DD soundtrack opzetten, en laat vrijwel iedere versterker die nou af kunnen spelen...
Pagina: 1