blokkeren 06 nummers

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 16:51
Ivm misbruik van mijn telefoon zou ik graag de toegang tot 06 nummers willen blokkeren. Mijn lokale gesprekken lopen via KPN, en de interlokale, buitenlandse gesprekken en 06 nummers gaan via Tele2. Ik heb ISDN en een Quatrovox 2.
Wat zijn de mogelijkheden? Op de site van KPN zie ik alleen mogelijkheden om bepaalde 09 nummers te blokkeren.

Verwijderd

moet je hiervoor dan niet bij tele2 zijn?

heb je btw isdn? bij sommige isdn toestellen kun je bepaalde prefixen opgeven die niet mogen

• Rocketman
Op zondag 19 mei 2002 20:01 schreef Kertje het volgende:
moet je hiervoor dan niet bij tele2 zijn?

heb je btw isdn? bij sommige isdn toestellen kun je bepaalde prefixen opgeven die niet mogen
Ik gebruik een quatrovox met een stel analoge toestellen van het merk onbekend. Die hebben deze mogelijkheid niet.

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 20:03 schreef Rocketman het volgende:

[..]

Ik gebruik een quatrovox met een stel analoge toestellen van het merk onbekend. Die hebben deze mogelijkheid niet.
dan zul je toch ff tele2 moeten bellen (je zegt dat mobiele nr's via hun gaan), misschien is er bij hun een optie om mobiele nr's te blokkeren...

• Rocketman
Op zondag 19 mei 2002 20:06 schreef Kertje het volgende:

[..]

dan zul je toch ff tele2 moeten bellen (je zegt dat mobiele nr's via hun gaan), misschien is er bij hun een optie om mobiele nr's te blokkeren...
Dan moet ik dat maar eens gaan proberen, bedankt.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49

Korakal

Up up up!

maar kan die quattrovox dat ZELF niet?

het is niet afhankelijk van je toestellen die je eraan hebt hangen maar van de centrale.

kijk even de handleiding van de QV na of je bepaalde nummers/nummergroepen/prefixen kunt blokkeren.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:49

Korakal

Up up up!

Op zondag 19 mei 2002 20:06 schreef Kertje het volgende:

[..]

Dat bellen kan dan wel via tele2 gaan maar daar moet je dan toch op dat moment zelf voor kiezen? (tenzij je een standaard-prefix hebt ingesteld). Dus dat betekent dat je er altijd ook voor kan kiezen om via KPN te bellen en het blokkeren bij tele2 dus helemaal geen zin heeft....

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Bij Priority Telecom (van UPC..) zijn er 8 combinaties mogelijk (meende ik) om nummers te blokkeren. Dat zijn dus combinaties van 06-, 090x- en internationale nummers.

Misschien is dat bij de KPN wel hetzelfde...
Pagina: 1