Plaatjes-topics: verbieden om fotoseries te posten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
In veel plaatjestopics (HK, hint hint :)) posten tweakers meteen hele series foto's. Dus dan zie je van dezelfde meid wel vijftig verschillende foto's...

Kan het niet beleid worden voor de HK om dan maar één foto te posten met een doorklikmogelijkheid naar de betreffende site waar de rest staat? Is wel zo handig, want zelfs voor kabelaars/ADSL'ers is het niet echt fantastisch dat eerst ook al die foto's moeten worden ingeladen - zeker als je de meid in kwestie niet mooi vindt...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je zulke topics niet bekijken? Daar hoeft toch niet weer per se een policy voor te komen?

Bovendien kun je oop op de stopknop rammen als je de plaatjes niet boeiend vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Yep of je zet 't aantal berichten per pagina wat lager in de Prefs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

er zou gewoon een regel moeten komen dat irritant gedrag niet word getolereerd. eigenlijk is die er al

nu verstaat iedereen iets anders onder irritant maar 120 pics achterelkaar vin ik echt niet kunnen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
voorbeeld
Hier mag van mij ook wel wat aan gedaan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 20:07 schreef Hielkej het volgende:
voorbeeld
Hier mag van mij ook wel wat aan gedaan worden :(
Als je dat al veel vind :X Zeker Tom nooit zien posten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 19:57 schreef Cheatah het volgende:
Dan moet je zulke topics niet bekijken? Daar hoeft toch niet weer per se een policy voor te komen?
Ik vind zulke topics wel "leuk" (ahem... kuch... :)) maar het ik vind het erg onzinnig dat er eerst vijftig foto's van iemand worden geladen eer de rest binnen begint te druppelen... zelfs met mijn 400 kilobyte/sec kan ik dan nog vaak een tijdje wachten.
Bovendien kun je oop op de stopknop rammen als je de plaatjes niet boeiend vindt.
Waardoor ik andere eventueel wel interessante plaatjes niet zie. En om nu elke plaatje handmatig te laten laden schiet ook niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Op zondag 19 mei 2002 20:09 schreef Peertje het volgende:

[..]

Yep met screenshots van lui erachteraan waar IE ineens 300 meg opat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 20:09 schreef Peertje het volgende:

[..]

jawel, maar die kon ik zo snel niet vinden :P
dit vind ik ook al irri :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 13-10 15:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op maandag 20 mei 2002 17:09 schreef hdd het volgende:
Kheb chello, met 65535 berichten per pagina, en de desktop topics laad ie bijna zonder moeite binnen.

Je gaat toch naar zo'n topic om pics te bekijken :?. Als je zelf een iets mindere pc/lijn hebt hoef je niet anderen daarmee lastig te vallen imo.
Mag ik je erop wijzen dat in de databasestructuur de waarde voor het aantal ppp niet hoger kan zijn dan 999?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 13-10 15:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nee, die limiet is er ook in de database :)

kan gewoon niet meer dan 3 cijfers in dat veld tegenwoordig (vroeger kon het idd meer zijn)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 20 mei 2002 18:09 schreef Kees het volgende:
nee, die limiet is er ook in de database :)

kan gewoon niet meer dan 3 cijfers in dat veld tegenwoordig (vroeger kon het idd meer zijn)
Kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wel met de topicstarter eens dat het bijzonder irritant is dat sommige mensen het niet kunnen laten om > 10 pics in een post te frutten, maar ja om daar inderdaad ook weer regeltjes voor te gaan maken... ik denk dat dit iets is wat bij 'goed fatsoen' thuishoort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 15:20

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 20 mei 2002 18:11 schreef ACM het volgende:
Kan wel :)
Ruzie maken doen jullie maar ergens anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 20 mei 2002 18:28 schreef IceStorm het volgende:
Ruzie maken doen jullie maar ergens anders :P
Ruzie?

Ik heb hem allang overtuigd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Laten we er dan gewoon een vriendelijk verzoek van maken in de FAQ, maar nog geen verplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak een poll over wat acceptabel en leuk is en wat irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik vind het allemaal wel meevallen.
Als ik een mooie dame zie dan wil ik haar ook in allerlei mooie poses zien. :P

En zo ook met plaatjes. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50

St@m

@ Your Service

Op maandag 20 mei 2002 22:42 schreef bazs2000 het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen.
Als ik een mooie dame zie dan wil ik haar ook in allerlei mooie poses zien. :P

En zo ook met plaatjes. :)
Ja, maar het probleem is nu eenmaal dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, ik vind het ook zwaar irritant dat ik wanneer ik kijk in het mooie jonge vrouwen topic dat ik wel 50 lelijke vrouwen 8ter elkaar zie, en mijn pc wordt er ook niet blij van

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik van mening dat als je problemen hebt om wat voor een reden dan ook met veel plaatjes (bandbreedte/trage computer o.i.d.) dat je dergelijke topics maar enigszins moet mijden.

Je kunt moeilijk grenzen gaan stellen aan het aantal plaatjes dat 1 persoon in een plaatjes/fototopic mag posten. Daar is zo'n topic namelijk voor bedoeld. Dat weet je ook zodra je een dergelijk topic opent.

Zoals reeds eerder gezegd kun je het "verminderen" door het aantal replies per pagina lager in te stellen, waardoor het aantal plaatjes op 1 pagina natuurlijk ook automatisch minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:47 schreef Nelske het volgende:
Zoals reeds eerder gezegd kun je het "verminderen" door het aantal replies per pagina lager in te stellen, waardoor het aantal plaatjes op 1 pagina natuurlijk ook automatisch minder wordt.
Mja, zoals eerder gezegd mikken mensen vaak in één posting gewoon keihard 30, 40 pics, dan heeft die maatregel geen zin natuurlijk. Dat vind ik niet normaal, en het lijkt in dat soort topics vaak gewoon een wedstrijd wie het meeste pics in een posting frut. Dan verliest het topic zijn waarde natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz, ik vind dat eigenlijk gewoon bij het type topic horen. Tja je kunt met een analoge modem verbinding nu eenmaal niet makkelijk dergelijke topics lezen (zien ;) ). Dat is gewoon inherent aan de verbinding die je hebt. Je kunt moeilijk andere mensen dwingen om daar een maximum aan te stellen i.m.o. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef Nelske het volgende:
Je kunt moeilijk andere mensen dwingen om daar een maximum aan te stellen i.m.o. :)
Dat denk ik ook. Nou alleen maar hopen dat de grootheden-posters dit topic maar lezen, misschien dat ze zich dan nog eens gaan 'gedragen' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die topics altijd wel lollig om m'n RAM te testen :P

Ik heb persoonlijk veel meer 'last' van mensen die een ranzig trage host gebruiken (soms zelfs hun eigen PC), dan de mensen die gewoon veel plaatjes in zo'n topic posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Laatst online: 22:42

Crazy D

I think we should take a look.

Ik vind topics met een hoop pics niet echt vervelend, wel als men geen zin heeft om te resizen en pics van 1280x1024 toont, of een megagroot plaatje terwijl hetgeen waar het om gaat 100x100 of zo is ;) (maar gelukkig wordt het meeste wel netjes geresized).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op maandag 20 mei 2002 23:10 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind die topics altijd wel lollig om m'n RAM te testen :P
Dan moet je alle HK-topics laten tonen in jouw browsertje. :o

Op zich zijn er dus maar weinig mensen die er grote problemen mee hebben dat er soms 50+ plaatjes in een post staan.
Nu zou je kunnen zeggen dat er een max gesteld moet worden aan de hoeveelheid plaatjes per post(ppp), dan kun je de boel overzichtelijk houden. :)

Want als het aan Tom ligt dan post hij zijn volledige collectie aan pics en dan is ook het overzicht weg.
Wat je dan ook krijgt is dat er mensen zijn die andere mensen quoten, nu is dat niet erg, maar wanneer het gequotte persoon eerst 50+ plaatjes in zijn post heeft weten te prakken, dan wordt het een scroll-festijn. :P

Dat zou dus een zinvol regeltje zijn, maximaal 10ppp, wil je meer posten dat kan, post maar.
Zolang je maar niet boven de 10ppp komt. :)

Verder ben ik het ook met HlpDsK eens dat er mensen zijn die hun pics op een baggertrage host hebben staan.
Misschien dat er in het nieuwe forum een soort van Endoria is ingebouwd kan worden, dan ben je van de trage hosts af(hint hint). :+

Pffft, dat was nogal wat typwerk zeg, nu eerst een bakkie halen en bijkomen.
Mochten jullie wat schrijf/taal en andere fouten tegenkomen.
Deze zijn erin verweven om jullie scherp te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Misschien is het een idee, alleen is dat moeilijk als regel in te stellen en hangt denk ik meer van het soort topic af, om bijvoorbeeld 1 of 2 pics in de post zelf te plaatsen, en de rest gewoon te linken. In een lekkere meidentopic, is het leuk als je 20 posts van 1 vrouwtje post, maar als je de 1e al niet zo lekker vind, is de kans klein dat ze op een 3e foto opeens wel erg lekker is (imho dan). Als je dan alleen de 1e (en misschien de 2e) post, en de rest alleen maar links...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Laatst online: 22:55

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Kom op zeg, iedereen schreeuw toch altijd om Pics :? Beetje kinderachtig om anderen lastig te vallen met jouw persoonlijke voorkeur, vind je niet :?

check m'n kamer-topic, 31 pics :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het lijkt mij niet nodig om daar een regel voor te maken. Ik vind het ook niet echt asociaal... Een regeltje in de openingspost met "doe maximaal 10 plaatjes per pagina, voor de overzichtelijkheid" zou je kunnen doen als je je eraan ergert. Anders moet je gewoon weblijven.

ik gebruik 100Posts/pag en ik weet dat ik niet zo'n plaatjestopic moet openen... Doe ik wel als ik een paar minuten heb om 'm te laden :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Prammenhanger het volgende:
Kom op zeg, iedereen schreeuw toch altijd om Pics :? Beetje kinderachtig om anderen lastig te vallen met jouw persoonlijke voorkeur, vind je niet :?

In een discussie mag iedereen zijn mening toch gewoon verkondigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op dinsdag 21 mei 2002 15:07 schreef JvS het volgende:
ik gebruik 100Posts/pag en ik weet dat ik niet zo'n plaatjestopic moet openen... Doe ik wel als ik een paar minuten heb om 'm te laden :).
Dat zegt meer over jou inetconnectie dan over de topics. :P
Maar vind je het echt niet zinvol dad, dat er maar 10ppp* worden gedaan?
Dan kunnen andere users de posts ook makkelijker quoten zonder dat er loze lappen text ontstaan.
*ppp staat voor Pics Per Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik blijf er bij dat er een limiet moet worden gesteld, in ieder geval wat het aantal PPM (plaatjes per meid) betreft.

Kijk, de laadtijd maakt me op zich niets uit want de plaatjes komen toch razendsnel binnen (@Home). Maar ik irriteer me mateloos aan het flinke scrollen omdat ik eerst veertig pics van een -voor mij dan- lelijke meid voorbij moet om de rest te zien...

Gewoon twee of drie pics van een bepaalde meid, en dan voor de rest gewoon URLs... veel praktischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Prammenhanger het volgende:
En wat is dan de meerwaarde van 31 pics in 1 post? (of 2 posts achter elkaar met 16 en 15 pics :P). Kijk dat ik hier reageer wil niet zeggen dat het me echt irriteerd of zo, boeiuh, keertje extra op pagedown... maar wat is nou de meerwaarde van een rij pics, i.p.v. een paar "belangrijke" pics en de rest linkjes? Een hoop pics topics sluit ik weer na de eerste paar posts omdat ik dan genoeg pics heb gezien die me niet zo boeien, je zou ook nog kunnen zeggen dat het om het topic overzichtelijk te houden misschien wel handig is om linkjs/kleine thumbs te plaatsen, i.p.v. een rij pics van 640x480.

Exact expert nodig?

Pagina: 1