Verwijderd
Bovendien kun je oop op de stopknop rammen als je de plaatjes niet boeiend vindt.
nu verstaat iedereen iets anders onder irritant maar 120 pics achterelkaar vin ik echt niet kunnen
Als je dat al veel vindOp zondag 19 mei 2002 20:07 schreef Hielkej het volgende:
voorbeeld
Hier mag van mij ook wel wat aan gedaan worden
Ik vind zulke topics wel "leuk" (ahem... kuch...Op zondag 19 mei 2002 19:57 schreef Cheatah het volgende:
Dan moet je zulke topics niet bekijken? Daar hoeft toch niet weer per se een policy voor te komen?
Waardoor ik andere eventueel wel interessante plaatjes niet zie. En om nu elke plaatje handmatig te laten laden schiet ook niet op...Bovendien kun je oop op de stopknop rammen als je de plaatjes niet boeiend vindt.
Yep met screenshots van lui erachteraan waar IE ineens 300 meg opatOp zondag 19 mei 2002 20:09 schreef Peertje het volgende:
[..]
Als je dat al veel vindZeker Tom nooit zien posten
jawel, maar die kon ik zo snel niet vindenOp zondag 19 mei 2002 20:09 schreef Peertje het volgende:
[..]
Als je dat al veel vindZeker Tom nooit zien posten
dit vind ik ook al irri
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:40 ]
Mag ik je erop wijzen dat in de databasestructuur de waarde voor het aantal ppp niet hoger kan zijn dan 999?Op maandag 20 mei 2002 17:09 schreef hdd het volgende:
Kheb chello, met 65535 berichten per pagina, en de desktop topics laad ie bijna zonder moeite binnen.
Je gaat toch naar zo'n topic om pics te bekijken. Als je zelf een iets mindere pc/lijn hebt hoef je niet anderen daarmee lastig te vallen imo.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:40 ]
kan gewoon niet meer dan 3 cijfers in dat veld tegenwoordig (vroeger kon het idd meer zijn)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kan welOp maandag 20 mei 2002 18:09 schreef Kees het volgende:
nee, die limiet is er ook in de database
kan gewoon niet meer dan 3 cijfers in dat veld tegenwoordig (vroeger kon het idd meer zijn)
Verwijderd
Ruzie maken doen jullie maar ergens andersOp maandag 20 mei 2002 18:11 schreef ACM het volgende:
Kan wel
Ruzie?Op maandag 20 mei 2002 18:28 schreef IceStorm het volgende:
Ruzie maken doen jullie maar ergens anders
Ik heb hem allang overtuigd
Als ik een mooie dame zie dan wil ik haar ook in allerlei mooie poses zien.
En zo ook met plaatjes.
Ja, maar het probleem is nu eenmaal dat niet iedereen dezelfde smaak heeft, ik vind het ook zwaar irritant dat ik wanneer ik kijk in het mooie jonge vrouwen topic dat ik wel 50 lelijke vrouwen 8ter elkaar zie, en mijn pc wordt er ook niet blij vanOp maandag 20 mei 2002 22:42 schreef bazs2000 het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen.
Als ik een mooie dame zie dan wil ik haar ook in allerlei mooie poses zien.
En zo ook met plaatjes.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Je kunt moeilijk grenzen gaan stellen aan het aantal plaatjes dat 1 persoon in een plaatjes/fototopic mag posten. Daar is zo'n topic namelijk voor bedoeld. Dat weet je ook zodra je een dergelijk topic opent.
Zoals reeds eerder gezegd kun je het "verminderen" door het aantal replies per pagina lager in te stellen, waardoor het aantal plaatjes op 1 pagina natuurlijk ook automatisch minder wordt.
Verwijderd
Mja, zoals eerder gezegd mikken mensen vaak in één posting gewoon keihard 30, 40 pics, dan heeft die maatregel geen zin natuurlijk. Dat vind ik niet normaal, en het lijkt in dat soort topics vaak gewoon een wedstrijd wie het meeste pics in een posting frut. Dan verliest het topic zijn waarde natuurlijkOp maandag 20 mei 2002 22:47 schreef Nelske het volgende:
Zoals reeds eerder gezegd kun je het "verminderen" door het aantal replies per pagina lager in te stellen, waardoor het aantal plaatjes op 1 pagina natuurlijk ook automatisch minder wordt.
Verwijderd
Verwijderd
Dat denk ik ook. Nou alleen maar hopen dat de grootheden-posters dit topic maar lezen, misschien dat ze zich dan nog eens gaan 'gedragen'Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef Nelske het volgende:
Je kunt moeilijk andere mensen dwingen om daar een maximum aan te stellen i.m.o.
Verwijderd
Ik heb persoonlijk veel meer 'last' van mensen die een ranzig trage host gebruiken (soms zelfs hun eigen PC), dan de mensen die gewoon veel plaatjes in zo'n topic posten.
Exact expert nodig?
Dan moet je alle HK-topics laten tonen in jouw browsertje.Op maandag 20 mei 2002 23:10 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind die topics altijd wel lollig om m'n RAM te testen
Op zich zijn er dus maar weinig mensen die er grote problemen mee hebben dat er soms 50+ plaatjes in een post staan.
Nu zou je kunnen zeggen dat er een max gesteld moet worden aan de hoeveelheid plaatjes per post(ppp), dan kun je de boel overzichtelijk houden.
Want als het aan Tom ligt dan post hij zijn volledige collectie aan pics en dan is ook het overzicht weg.
Wat je dan ook krijgt is dat er mensen zijn die andere mensen quoten, nu is dat niet erg, maar wanneer het gequotte persoon eerst 50+ plaatjes in zijn post heeft weten te prakken, dan wordt het een scroll-festijn.
Dat zou dus een zinvol regeltje zijn, maximaal 10ppp, wil je meer posten dat kan, post maar.
Zolang je maar niet boven de 10ppp komt.
Verder ben ik het ook met HlpDsK eens dat er mensen zijn die hun pics op een baggertrage host hebben staan.
Misschien dat er in het nieuwe forum een soort van Endoria is ingebouwd kan worden, dan ben je van de trage hosts af(hint hint).
Pffft, dat was nogal wat typwerk zeg, nu eerst een bakkie halen en bijkomen.
Mochten jullie wat schrijf/taal en andere fouten tegenkomen.
Deze zijn erin verweven om jullie scherp te houden.
Exact expert nodig?
check m'n kamer-topic, 31 pics
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
ik gebruik 100Posts/pag en ik weet dat ik niet zo'n plaatjestopic moet openen... Doe ik wel als ik een paar minuten heb om 'm te laden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
In een discussie mag iedereen zijn mening toch gewoon verkondigen ?Op dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Prammenhanger het volgende:
Kom op zeg, iedereen schreeuw toch altijd om PicsBeetje kinderachtig om anderen lastig te vallen met jouw persoonlijke voorkeur, vind je niet
Dat zegt meer over jou inetconnectie dan over de topics.Op dinsdag 21 mei 2002 15:07 schreef JvS het volgende:
ik gebruik 100Posts/pag en ik weet dat ik niet zo'n plaatjestopic moet openen... Doe ik wel als ik een paar minuten heb om 'm te laden.
Maar vind je het echt niet zinvol dad, dat er maar 10ppp* worden gedaan?
Dan kunnen andere users de posts ook makkelijker quoten zonder dat er loze lappen text ontstaan.
*ppp staat voor Pics Per Post.
Kijk, de laadtijd maakt me op zich niets uit want de plaatjes komen toch razendsnel binnen (@Home). Maar ik irriteer me mateloos aan het flinke scrollen omdat ik eerst veertig pics van een -voor mij dan- lelijke meid voorbij moet om de rest te zien...
Gewoon twee of drie pics van een bepaalde meid, en dan voor de rest gewoon URLs... veel praktischer.
En wat is dan de meerwaarde van 31 pics in 1 post? (of 2 posts achter elkaar met 16 en 15 picsOp dinsdag 21 mei 2002 14:47 schreef Prammenhanger het volgende:
Exact expert nodig?