Ik heb hier een relais liggen, heel lang geleden uit een of ander apparaat gesloopt, ik wist toen niet eens wat het was maar nu weet ik dat ik het nodig heb. Ik wil hem namelijk gebruiken om mijn pomp te schakelen (waterkoeling). Ik heb net getest, hij schakelt mooi als er 12 volt op komt te staan.
Maar ik weet niet zeker of ik er een pomp van 220 volt 25 watt aan kan hangen. Ik vind het hele relais maar een klein dingetje... ik weet ook niet hoe groot die dingen over het algemeen zijn.
Die pootjes waar de 220 op zouden moeten komen te staan zijn namelijk erg dun. Ik heb geen technische info omdat die er niet op staat. Alleen maar (KACO) en (RA16010A1)
sorry voor de brakke pics (heb alleen webcam bij de hand)

Maar ik weet niet zeker of ik er een pomp van 220 volt 25 watt aan kan hangen. Ik vind het hele relais maar een klein dingetje... ik weet ook niet hoe groot die dingen over het algemeen zijn.
Die pootjes waar de 220 op zouden moeten komen te staan zijn namelijk erg dun. Ik heb geen technische info omdat die er niet op staat. Alleen maar (KACO) en (RA16010A1)
sorry voor de brakke pics (heb alleen webcam bij de hand)