I, for one, like Roman numerals
Voor zover ik weet gebruikt Abit gewoon een reference plank van Nvidia, net zoals PowerColor dat doet. Ik neem aan dat de guides voor Powercolor en Abit er dan hetzelfde uit zullen zien.
Er zijn zelfs mensen die een Asus of Powercolor guide op een Diamond Viper2 hebben uitgevoerd. Uiteraard zonder ook maar enige verbetering, aangezien Diamond altijd al hoge kwaliteit filters heeft gebruikt
Er zijn zelfs mensen die een Asus of Powercolor guide op een Diamond Viper2 hebben uitgevoerd. Uiteraard zonder ook maar enige verbetering, aangezien Diamond altijd al hoge kwaliteit filters heeft gebruikt
Owkee dan zal ik dit eens bekijken maar zover ik kon zien zag het er anders uit. Zometeen ff de kaart eruit, andere erin dan kan ik het beter bekijken.
Het ziet er een beetje anders uit als het reference design. Er ontbreekt al een hele rij. Maar verder is het redelijk hetzelfde. Maar toch een beetje bang om het ding te ver*****. Dus maar ff een keer met iemand anders na kijken die ook ervaring heeft met smd solderen.