Vergeet dat slotje nog even 
Ik heb gisteren Netscape 6 erop gezet, nu kan ik wel overal komen. Maar hij loopt niet stabiel. Vaak dan sluit Netscape zomaar af zonder melding.
Wie kan mij helpen?
Ik heb gisteren Netscape 6 erop gezet, nu kan ik wel overal komen. Maar hij loopt niet stabiel. Vaak dan sluit Netscape zomaar af zonder melding.
Toch even upgraden, RedHat 6.0 is uit 1999, bovendien zijn de .0 series van redhat meestal van bedenkelijke stabiliteit, helemaal in 't desktop gebeuren van 3 jaar geleden. 
't zal allemaal wel op zijn te lossen, maar zou (als je redhat wil) gewoon voor 7.2 of 7.3 met icewm gaan.
't zal allemaal wel op zijn te lossen, maar zou (als je redhat wil) gewoon voor 7.2 of 7.3 met icewm gaan.
www.mozilla.orgOp maandag 20 mei 2002 14:03 schreef Chopper_Rob het volgende:
Vergeet dat slotje nog even
Ik heb gisteren Netscape 6 erop gezet, nu kan ik wel overal komen. Maar hij loopt niet stabiel. Vaak dan sluit Netscape zomaar af zonder melding.Wie kan mij helpen?
Verwijderd
op een P133/24MB draait dit niet lekker. Heb hier ook 6.0 met een firewall op draaien. Als server is dit voor mijn doel OK. Als ik vooor RH 7.2/7.3 zou gaan met desktop zou ik toh graag minimaal met een PII/128MB o.i.d. werken.Op maandag 20 mei 2002 15:31 schreef jep het volgende:
Toch even upgraden, RedHat 6.0 is uit 1999, bovendien zijn de .0 series van redhat meestal van bedenkelijke stabiliteit, helemaal in 't desktop gebeuren van 3 jaar geleden.
Pagina: 1