Toon posts:

Logitech Cordless Desktop Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om het (zwarte) draadloze toetsenbord en draadloze, optische muis van Logitech te kopen (zie titel van dit bericht). Het toetsenbord ziet er echt strak uit, een draadloze muis is voor mij bijna een noodzaak, alleen zit ik een beetje met het optische aspect en de batterij consumptie.

De prijs van al dit moois bedraagt ca. 300 gulden. Toch wel behoorlijk duur vind ik. Mijn vraag is dus, zijn er mensen die dit hebben of er ervaring mee hebben en die het mij aan- of af kunnen raden. Is optisch echt zoveel beter dan met een balletje? Is de batterij consumptie echt zo hoog? M.a.w. is dit de aanschafprijs van 130 euro waard?

Verwijderd

'k heb het hier staan, het toetsenbord werkt prima, doet ook lang met de batterijen. De muis gebruik ik al niet meer. Om de drie a vier weken nieuwe batterijen, en in UT is de muis te traag. Ik gebruik mijn oude muisje weer.

Verwijderd

dat een optische muis zijn geld 10dubbel waard is kan ik je wel vertellen. Ikzelf heb dan een M$ intelli eye, maar het is zoveel fijner dan de 5 balmuizen die ik gehad heb. En draadloos ik ook heel fijn. Het is idd een investering, maar je zal er lang mee doen en het is imo zijn geld dubbel en dwars waard. Ervaring met die set heb ik niet, maar ik heb er nog niets negatiefs over gehoord.

edit: Voor een hardcore gamer is de muis misschien niet goed genoeg :? Hoeveel dpi heeft hij eigenlijk ?

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 19:22 schreef ByMeSDy het volgende:
dat een optische muis zijn geld 10dubbel waard is kan ik je wel vertellen. Ikzelf heb dan een M$ intelli eye, maar het is zoveel fijner dan de 5 balmuizen die ik gehad heb. En draadloos ik ook heel fijn. Het is idd een investering, maar je zal er lang mee doen en het is imo zijn geld dubbel en dwars waard. Ervaring met die set heb ik niet, maar ik heb er nog niets negatiefs over gehoord.
Ik moet wel toegeven, als je geen spelletjes speel, en het niet erg vindt om er regelmatig de batterijen te vervangen, werkt het veel beter dan een balletje.

Verwijderd

Heb ook zo,n toetsenbord en dat bevalt prima. Maar muis weer terug naar draadje, vreet inderdaad batterijen. Heb nu een logitech dual optical op usb En is erg goed. Succes.

Verwijderd

Heb zelf ook de logitech cordless desktop en bevalt erg goed. Inderdaad de battery consumptie is erg hoog maar ja je kunt natuurlijk oplaadbare gebruiken. Mijn draadloze optical muis doet het veel beter dan de optical muis met draad die ik hiervoor had deze was ook van logitech. Dus ik zou zeggen ja het is 130 euro zeker waard krijg je geen spijt van.

• WKD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 16:10

WKD

Ik heb hem hier ook staan en hij bevalt prima. Alleen de batterijen van de muis gan wel aardig snel leeg maar daar heb ik nu gewoon oplaadbare batterijen ingestopt. Dan valt het wel mee. Mijn toetsenbord heb ik nog nooit nieuwe batterijen in hoeven te doen.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb het setje hier ook. Ik gebruik gewone batterijen, en daar doe ik meestal 4-6 weken mee. In m'n toetsenbord zitten ze nu 7 maanden, en ik heb ze nog niet hoeven vervangen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1