🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
heb je de laatste client? Hoeveel processen draai je nog meer op de achtergrond? Staat je hele systemtray vol met bagger?
Heb je je blokgrootte op 2^33?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
ff kijke wat ik allemaal draai in me system tray:
- mobo monitor proggie
- getright
- dial-up verbinding ofcorz
- atguard, mijn firewall
- adframe, voor de centjes
- en natuurlijk het KOETJE!!!
- o ja, ook nog CPUIdle
Moet ik bij CPUIdle ook de optie "auto-disable on high cpu loads" inschakelen??? m'n k6-2 wordt gloeiend heet!
Of moet ik gewoon ff een andere core selecteren voor het koetje? en hoe doe ik dit??
- mobo monitor proggie
- getright
- dial-up verbinding ofcorz
- atguard, mijn firewall
- adframe, voor de centjes
- en natuurlijk het KOETJE!!!
- o ja, ook nog CPUIdle
Moet ik bij CPUIdle ook de optie "auto-disable on high cpu loads" inschakelen??? m'n k6-2 wordt gloeiend heet!
Of moet ik gewoon ff een andere core selecteren voor het koetje? en hoe doe ik dit??
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
ik heb de packet size op 2^33 gezet, gewoon RC5=2^33 ingetikt, is dit juist?
Dis mijn versie trouwens:
dnetc v2.8010-463-CTR-00071214 for Win32
Dis mijn versie trouwens:
dnetc v2.8010-463-CTR-00071214 for Win32
ah, nu zie ik het, ik doe OGR 
Maar hoe zet ik hem dan op RC5???
Maar hoe zet ik hem dan op RC5???
Configure, keuze 2, keuze 9
daar moet staan : RC5,CSC=0,DES=0,OGR=0
daar moet staan : RC5,CSC=0,DES=0,OGR=0
Virussen? Scan ze hier!
ok, thx man! zijn er nog meer dingen te tweaken??
Uhm; jongens... CPUIdle... Tsssssss...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
ja, kan er ook niks aan doen, met CPUIdle wordt mijn K6-2 soms nog 70C, dus... wacht op mijn GLObalwin FOP38, dan zullen we weer eens grazen.
Waarom moet ik m'n packetsize trouwens op 2^33 zettten???
Waarom moet ik m'n packetsize trouwens op 2^33 zettten???
Pagina: 1