Toon posts:

[Audiogalaxy] ziet mijn files niet in de sharedir

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[Ik heb de search gebruikt]

Tot een week geleden kon ik nog perfect downen van audiogalaxy. Er staan een stuk of 50 files in de directory, maar hij ziet ze niet. Als ik wil downen geeft ie aan dat ie aan het processen is, maar downen ho maar! ik gebruik de nieuwste versie audiogalaxy, dus daar ligt het niet aan. het heeft het altijd perfect gedaan !!

Verwijderd

je zou hem effe opnieuw kunnen installeren

Verwijderd

Topicstarter
Dta heb ik al gedaan, sorry had ik erbij moeten vermelden

Verwijderd

Topicstarter
toch ff omhoog schoppe..

Ik word hier helemaal gek van het werkt nog steeds niet.. nieuwste versie staat derop

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoe lang heb je gewacht voordat je zei dattie niet ging downloaden? Soms kan het heel erg lang duren voordat de song uit 'processing' komt. Wat nou als je een populair nummer opzoekt en m even een tijdje (des noods een nacht) aan laat staan? Kijken offie dan wel binnenkomt.
Je hebt geen firewall draaien waar t misschien aan kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
denk mischien 10 uur aan laten staan en nee kep geen firewall. Maar ik vind het ook gewoon raar dattie aangeeft dat ik geen songs in me share dir heb...
Op donderdag 23 mei 2002 18:41 schreef Roelemewoel het volgende:
Hoe lang heb je gewacht voordat je zei dattie niet ging downloaden? Soms kan het heel erg lang duren voordat de song uit 'processing' komt. Wat nou als je een populair nummer opzoekt en m even een tijdje (des noods een nacht) aan laat staan? Kijken offie dan wel binnenkomt.
Je hebt geen firewall draaien waar t misschien aan kan liggen?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57
Ik heb hier sinds gisteren ook last van!
Werkelijk super irritant!

Als ik in mijn share-map kijk zie ik daar een aantal liedjes staan. Afijn, ik start de satellite op en die zegt: 1 directory, en zoveel files gevonden.

En hij connect zonder problemen.
Kijk ik bij mijn user home:

No Shared Songs
You have no songs in your shared directory.

ABSURD |:( ik word er een beetje tureluurs van .. (en dat terwijl ik AG minstens anderhalf jaar zonder enig probleem heb gebruikt met deze useraccount)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:39
Neem even contact op met AG zelf zou ik zeggen.
Ze hebben daar een forum waar je vraag supersnel wordt beantwoord.

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
haha... ik heb ook hetzelfde probleem :S

hondennamen.info Openscheermes.nl

Pagina: 1