ik heb zo'n nummermelder gekocht voor een normale telefoon. Het bleek dat ik daarvoor een abonnement moest afsluiten bij KPN. Dus dat gedaan voor €1,10 oid per maand. Ik kreeg van de week een bevestigingsbrief daarvan dus dan zou je aannemen dat het werkt, maar hij doet nog steeds niks. Ik heb hem rechtstreeks aangesloten op de kpn aansluiting, maar als er gebeld wordt komt er niks in beeld te staan. Er zitten offcourse batterijen in en op het beeldscherm staat doodleuk altijd 'geen gesprek'. Wat moet ik hier nou mee?? Is ie kapot of zie ik iets over het hoofd? Iemand ervaring met nummermelders?
Verwijderd
Hij zou het gewoon direct moeten doen, je hoeft niets op het kastje in te stellen. Dus of het apparaatje is overleden of het abonnement is niet goed aangemeld bij kpn
Zit je telefoonkabel niet achterstevoren ? Test dat anders even door een telefoon op de uitgang aan te sluiten, als je dat al niet hebt.
nee.. hij zit gewoon rechtstreeks aan de muur.. in de handleiding staat verder ook niks (alleen dat ie niet aan een tel.centrale kan dus)Op zondag 19 mei 2002 18:41 schreef ThaWout het volgende:
Zit 'r geen telefooncentrale tussen
Maar ik heb dat ding weg bij de kijkshop, en toen ik hem uit de verpakking haalde leek het wel een beetje alsof ie al open was geweest.. zou toch niet zo zijn dat iemand hem terugbracht en dat ze hem gewoon weer verkopen
Verwijderd
Heb je nr melder wel geactiveerd door midel van ene code moet je effe lezen in het boekje wat er bij zit
ik heb gewoon dezelfde kabel gebruikt waar de telefoon op zat (staat ook in de handleiding dat dat zo moet) vervolgens het bijgeleverde kabeltje van nummermelder -> telefoon aangesloten. De telefoon doet het nog gewoon, dus het lijkt me dat de kabels goed zijn (telefoonsignaal gaat immers via die melder)Op zondag 19 mei 2002 18:42 schreef Fairy het volgende:
Zit je telefoonkabel niet achterstevoren ? Test dat anders even door een telefoon op de uitgang aan te sluiten, als je dat al niet hebt.
staat niks in over een codeOp zondag 19 mei 2002 18:45 schreef TourTheForce het volgende:
Heb je nr melder wel geactiveerd door midel van ene code moet je effe lezen in het boekje wat er bij zit
Heb je misschien in het verleden nummerweergave uitgezet?
Zodat anderen jouw nummer niet zien?
Dan moet je dit eerst weer aanzetten. (Een of ander service nummer bij KPN)
Je zou verwachten dat KPN dat gelijk aan zou zetten als je een nummerweergave abonnement neemt, maar dat doen ze helaas niet.
Zodat anderen jouw nummer niet zien?
Dan moet je dit eerst weer aanzetten. (Een of ander service nummer bij KPN)
Je zou verwachten dat KPN dat gelijk aan zou zetten als je een nummerweergave abonnement neemt, maar dat doen ze helaas niet.
Een telefoon heeft niet alle aders van de draad nodig om goed te functioneren. Nummermelder wel volgens mij.De telefoon doet het nog gewoon, dus het lijkt me dat de kabels goed zijn (telefoonsignaal gaat immers via die melder)
Just as Good
Verwijderd
nee hoorOp zondag 19 mei 2002 18:51 schreef iznogood het volgende:
[..]
Een telefoon heeft niet alle aders van de draad nodig om goed te functioneren. Nummermelder wel volgens mij.
Nummermelder heeft geen extra aders nodig. Gewoon de twee die je voor je telefoon nodig hebt.Op zondag 19 mei 2002 18:51 schreef iznogood het volgende:
[..]
Een telefoon heeft niet alle aders van de draad nodig om goed te functioneren. Nummermelder wel volgens mij.
probeer ik ff een andere kabelOp zondag 19 mei 2002 18:51 schreef iznogood het volgende:
[..]
[edit] -> maakt geen verschil
andere batterijen??
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
Klinkt misschien dom. Die KPN HlpDsK zit daar uit hun neus te drinken en koffie te zupen. Zou je toch denken dat zij het moeten weten. Misschien even bellen want ze worden er voor betaald note bene!
Verwijderd
Zo te horen ligt het aan KPN.
En da's niet eens zo gek, ik heb eens bij iemand ISDN aangelegd, gebeld naar KPN om het te activeren. Dus toen de stekker er weer in mocht (en het dus moest werken) deed hij het dus niet. Wij bellen, hadden ze iets verkeerd gedaan in de centrale ofzo
En da's niet eens zo gek, ik heb eens bij iemand ISDN aangelegd, gebeld naar KPN om het te activeren. Dus toen de stekker er weer in mocht (en het dus moest werken) deed hij het dus niet. Wij bellen, hadden ze iets verkeerd gedaan in de centrale ofzo
Pagina: 1