idee voor vraag & aanbod

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik ziit hier waarschijnlijk niet goed, maar ik probeer het toch.

Ik kijk vaak in de pricewatch en ook in v&a. Enige tijd terug plaatste ik een advertentie voor een draadloos toetsenboord. Enfin, ik heb het verhaal hier neergezet, omdat ik het anders ook niet wist.

Als die verwijderd wordt, dan hier nogmaals het verhaal.
Hij woont in omgeving Den Haag en gebruikt e-mail adres: smithd@xs4all.nl

Ik heb een advertentie draadloos keyboard gezocht geplaatst. Hij reageerde hier op en we hebben dezelfde ag nog afgesproken. Hij had slechte ervaringen met transactie per post en ik was toch in de buurt.

Thuis kwam ik er al snel achter dat het keyboard allesbehalve goedfunctioneerd. Ik heb meerdere malen contact met hem opgenomen. Hij had belooft de bon naar mij op te sturen, zodat ik terug naar de winkel kon. Dit heeft hij echter nooit gedaan en hij reageert op geen van mijn e-mails.

Om meer van dit soort praktijken te voorkomen heb ik deze oproep geplaatst.
Nu is dit rot voor mij en een beetje m'n eigen schuld (zomaar mensen vertrouwen is dom), maar als die gast dit soort dingen vaker flikt kan het voorkomen worden door middel vaan een 'zwarte lijst' of iets dergelijks. Of gewoon een feedback profiel voor elke tweaker. Idee zoals op ebay of zo.

Misschien zeggen jullie, het overkomt mij toch niet, het is teveel werk, of het gaat tegen het beleid in, dan is dat jammer. Maar ik denk dat het wel nut heeft.

Verwijderd

Ik denk dat een zwarte lijst weinig nut heeft.. ze hebben toch steeds een nieuwe naam/email ect.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:11
Bij E-bay werkt dat volgens mij anders aardig zo'n feedback ding.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Device, ik heb je semi-advertentie verwijderd. Dit is de enige goede plaats voor dat soort dingen.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Overigens heb ik via www.xs4all.nl/~smithd nog wat desktop screenshots en verschillende foto's gevonden.

Ik weet nu ook zijn kenteken, waar hij op vakantie geweest is, zijn irc gebruik, etc.

Kenteken is nog het handigst. Ik stuur dat figuur nog één mail en anders ga ik het via de politie proberen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 19 mei 2002 19:36 schreef Device het volgende:
Overigens heb ik via www.xs4all.nl/~smithd nog wat desktop screenshots en verschillende foto's gevonden.

Ik weet nu ook zijn kenteken, waar hij op vakantie geweest is, zijn irc gebruik, etc.

Kenteken is nog het handigst. Ik stuur dat figuur nog één mail en anders ga ik het via de politie proberen.
Heppie al wat?

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1