Ik heb nu mn bay bus ontworpen met crocodile clips, zo het zo moeten kunnen werken, ik wil eigenlijk dat ik ook de fans (motor in het schema) op uit kan zetten, maar dat is toch een kwestie van een bepaalde schakelaar kopen of niet ? misschien dat jullie mij verder op weg kunnen helpen? plaatje verderop in dit draadje
plaatje is een beetje traag maar als je fans uit en aan wil zetten moet je een schakelaartje kopen in de electro shop bijv conrad
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
wat voor schakelaar, ik bedoelhoe heet dat ding aan/uit/aan ? ofzo, 3 standen schakelaar ?Op zondag 19 mei 2002 18:27 schreef enriqueeeee het volgende:
plaatje is een beetje traag maar als je fans uit en aan wil zetten moet je een schakelaartje kopen in de electro shop bijv conrad
edit:
Yes, 375ste post
Yes, 375ste post
converteer dat plaatje eerst maar is naar een jpg/gif, dan praten we wel verder
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Kan ik helaas nog niet, ik werk op een lege instalatie van windhoosOp zondag 19 mei 2002 18:30 schreef SlinkingAnt het volgende:
converteer dat plaatje eerst maar is naar een jpg/gif, dan praten we wel verder
nee
niet goed
je hebt een 5v/12v schema gemaakt
er is GEEN 7v lijn nl
niet goed
je hebt een 5v/12v schema gemaakt
er is GEEN 7v lijn nl
Gooi op de ground 12V en maak van de 12v de ground, en van de 7V -> 5V, wel de ledjes opdraaien dan! berijk je hetzelfde!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Okee, als er toch niemand wil helpen, kan er net zo goed een slot op.Op zondag 19 mei 2002 18:36 schreef G_SHOCK het volgende:
o mijn modem gaat in eens rokenduurt lang dat plaatje...
We kunnen weinig als we tijden moeten wachten totdat het plaatje geladen is he 
Ik gooi zo wel ff een jpg versie online
Kun je die ff overnemen
Ik gooi zo wel ff een jpg versie online
Kun je die ff overnemen
Hier het plaatje in GIF:

Je eigen plaatje kan nu weg of je moet even: http://www.endoria.net/upload/index.php/3153404812
overnemen
Je eigen plaatje kan nu weg of je moet even: http://www.endoria.net/upload/index.php/3153404812
overnemen
Makkelijk he alle snelkoppelingen (lees: endoria) onder speciale toetsen en alle prog. binnen handbereikOp zondag 19 mei 2002 18:50 schreef Goingin het volgende:
Argh, net klaar, ben jij me voor![]()
BTW. deed je er 3 min over, ik was in een min. klaar
Okee ik heb mn bmp aan het begin verwijderd, nu kunnen & mogen jullie me helpen als jullie nog welwillend zijn.
Nu we het toch over je bay bus hebben (
) je wilt de fans dus uit kunnen zetten. Dat moet toch mogelijk zijn door gewoon de voeding af te knijpen (lees: gebruik maken van een schakelaartje).
Ja, die is er al, maar ik wil ook twee fans aan, en een uit, dus de schakelaar van 7 of 12 volt, moet een schakelaar worden met drie standen, maar hoe heet zon ding ?Op zondag 19 mei 2002 19:28 schreef Rave17 het volgende:
Nu we het toch over je bay bus hebben () je wilt de fans dus uit kunnen zetten. Dat moet toch mogelijk zijn door gewoon de voeding af te knijpen (lees: gebruik maken van een schakelaartje).
Pagina: 1