Toon posts:

AG en Kazaa search

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vaak opzoek naar nieuwe trance nummers. Op audiogalaxy vind ik ze bijna altijd en op kazaa eigenlijk nooit. kazaa heeft volgens mij veel meer gebruikers, heeft deze dan gewoon een veel slechtere search dan audio galaxy :?

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
Hmm, ik gebruik KaZaA en vind alles.

Maar gebruik wel KaZaA-Lite want die vindt ook nummers hoger dan 128kbit en bovendien is die BDE-troep eruitgehaald (en Bonzi-buddy ook :r).

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ook KaZaA Lite, maar hij vind zeker niet alles wat ik op AG wel kan vinden. Ik kwam bijv. net deze titel tegen: JVA - everybody in da house

Op AG vind ie hem en op KaZaA niet. Of geen enkele KaZaA user heeft hem of het heeft gewoon een slechte search optie.

Verwijderd

Volgens mij heeft AG meer gebruikers hoor...

Ennuh... Bonzi Buddy is liev |:(

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 21:40
Lees de FAQ van AG eens :+ :D

Verwijderd

kazaa is echt ranzig.... Je moet gewoon in groepen van ag zitten. Krijg je alle nieuwe shit etc toegestuurd :)

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Denk dat je beter moet zoeken, met Kazaa vind ik eigenlijk altijd het nieuwe spul wel. Voor nieuwe trancenummers kun je ook kijken op www.DItmagniet.nl hebben ze vaak goede trance die wel minder commercieel is.

Just as Good

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik goed genoeg zoek hoor. Ik typ gewoon de artist in en dan vind hij vaak al niets.
Een ander voorbeeld: Deep Project - The Fly (Cherry Dee Remix) Het nummer zelf vind hij wel maar de remix die ik wil hebben niet. Een maat van me heeft dit nummer geshared en zit op KaZaA om ff te testen. Hij wordt niet gevonden. Dit is met meer nummers zo en ook met divx.

Zit niet iedereen op dezelfde "server" (of hoe je het ook moet noemen)?

Verwijderd

Volgens mij zit idd niet iedereen op dezelfde server bij kazaa...

Beetje t Napster id

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 18:36 schreef Westereinder het volgende:
Lees de FAQ van AG eens :+ :D
Je hebt nu ook een Spywarevrije AG toch..... :P

Verwijderd

gebruik dan gewoon ag... dat nummer had ie zo gevonden en ik download het nou met 20kbs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 19:32 schreef BzrK het volgende:
gebruik dan gewoon ag... dat nummer had ie zo gevonden en ik download het nou met 20kbs
Ja ik gebruik gewoon AG maar kwilde gewoon ff weten of KaZaA slecht zoekt, volgens mij is dat wel zo hoor..

Verwijderd

goeie smaak btw ;x

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 19:43 schreef BzrK het volgende:
goeie smaak btw ;x
Ja ik houd wel van hardstyle muziekjes B-)

Verwijderd

Tja beetje nutteloos topic dit, hij hoort in SA maar daar gaat die op voorhand al op slot.
Dit had je ook gewoon in faq's e.d. van programma's kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.