[WC] Net een Sicce Idra geplaatst maar hallo!

Pagina: 1
Acties:

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
wat wordt dat ding warm zeg! ben blij dat ik hem niet gebruik als dompelpomp.. kheb een pomp besteld.. niet een waterkoker!

hoe warm mag dat worden.. kan hij wel 24/7 aan zonder bang te hoeven zijn voor een amd met zwarte vlekken?

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

die pomp wordt idd wel warm ja, bij mij heeft ie het 1/2 jaar 24/7 vol gehouden en toen ging ie ratelen...

Ja je krijgt waar je voor betaald he?

• Robino
  • Laatst online: 19-02 11:39
Beter dat de pomp uit zichzelf warm is dan dat hij smelt van het warme water, toch? :+

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 18:23 schreef Rempage0611 het volgende:
die pomp wordt idd wel warm ja, bij mij heeft ie het 1/2 jaar 24/7 vol gehouden en toen ging ie ratelen...

Ja je krijgt waar je voor betaald he?
dan heb je nog garantie

Verwijderd

10 watt toch maar? voor een idra.. dat geeft ie dus af aan het water. ik merk er niet veel van.

Verwijderd

zolang het water maar niet warmer wordt gaat het best.. Misschien fan over je waterpompje.. of waterkoeling gebruiken.. haha

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 18:59 schreef Juggernaut het volgende:
10 watt toch maar? voor een idra.. dat geeft ie dus af aan het water. ik merk er niet veel van.
das 25 watt trouwens

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 18:59 schreef Pixal het volgende:

[..]

das 25 watt trouwens
oh.. dan was ik ff in de war.
bij mij geeft ie dat trouwens af aan 1 liter water. ik ga nog wel eens testen of het helpt als ik hem inline ga zetten

Verwijderd

Ik heb een Idra besteld bij oc-shop voor mijn waterkoeling, ik heb echter een Nova en een Idra geleverd gekregen omdat ze de Idra eerst niet op voorraad hebben.

Ik ga dus straks kijken welk pompje nu voor mij de beste resultaten behaald, ik wil een stil pompje die weinig warmte afgeeft aan het water en die voldoende water doorpompt.
Pagina: 1