[n00b?] waarom is flash stom?

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als ik een reeds bestaande swf importeer in flash MX, dan zet hij de file een beetje rechtsboven in het midden...

waar kan ik dat aanpassen dat hij dat NIET doet? :{
Ik wil gewoon dat hij een geïmporteerde movie gewoon in het midden van het werkveld zet...

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Firestone
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

had ik laatst ookl.
had ik mooie beveiligde flash gekraakt en geopend, zat iie niet mooi int scherm.
aso he :P ;)

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Op zondag 19 mei 2002 17:57 schreef Firestone het volgende:
had ik laatst ookl.
had ik mooie beveiligde flash gekraakt en geopend, zat iie niet mooi int scherm.
aso he :P ;)
Stom he.. had ik ook. Moest ik het uitendelijk gewoon zelf gaan maken. Lame is dat.. :9

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• paQ
  • Nu online
maar ik héb hem zelf gemaakt :{

Alleen premiere is zo stom dat ik daar geen swf in kan importeren... dus moet ik er tegen mijn zin in, in flash een avi van maken, maar dat komt niet helemaal goed zo...

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

Voor deze keer :).

Maar als je een swf zelf gemaakt hebt, heb je toch ook nog de .fla? Waarom een keer importeren?

Maar je kan ook iets doen als:
code:
1
2
3
mijnSWF = loadMovie("mijnswf.swf");
mijnSWF._x = 100;
mijnSWF._y = 100;

(uit mijn hoofd, geen flash in de buurt dus syntax kan fout zijn)
Waar je de x en y posities even zelf moet uitrekenen adv afmetingen swf en afmetingen movie.

I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• paQ
  • Nu online
Op zondag 19 mei 2002 18:07 schreef TheDjasp het volgende:

[..]

Voor deze keer :).

Maar als je een swf zelf gemaakt hebt, heb je toch ook nog de .fla? Waarom een keer importeren?

Maar je kan ook iets doen als:
code:
1
2
3
mijnSWF = loadMovie("mijnswf.swf");
mijnSWF._x = 100;
mijnSWF._y = 100;

(uit mijn hoofd, geen flash in de buurt dus syntax kan fout zijn)
Waar je de x en y posities even zelf moet uitrekenen adv afmetingen swf en afmetingen movie.
Ik heb hem gemaakt in swift.... en daar kan ik geen fla maken...

maar ik heb er toch niets aan als ik de coördinaten ga veranderen? dat werkt dan toch alleen in een html? het moet namelijk een avi worden.....

• TheDjasp

TheDjasp

het wordt toch niks

Ik heb hem gemaakt in swift....
Contradictio in terminus.. :)

Ik denk dat je het moet zoeken in het editten van multiple frames, het lijkt me dat dat het makkelijkst is.

Ik heb idd niet gecheckt of actionscripts ook worden uitgevoerd bij het exporteren naar avi. Zou kunnen van wel, zou kunnen van niet.

logt nu ook

• paQ
  • Nu online
Op zondag 19 mei 2002 18:32 schreef TheDjasp het volgende:

[..]

[..]

Contradictio in terminus.. :)

Ik denk dat je het moet zoeken in het editten van multiple frames, het lijkt me dat dat het makkelijkst is.

Ik heb idd niet gecheckt of actionscripts ook worden uitgevoerd bij het exporteren naar avi. Zou kunnen van wel, zou kunnen van niet.
* paQ gaat zoeken...

bedankt :)

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
maar asl je swf inporteerd kan je dat toch best in een speciaal ervoor gemaakt movie doen dan kan je er verder van alles mee doen dus als je iets bijv met swish makt ofzo maarja volgens mij begrijp ik het verkeerd :P .

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
wat doe je moeilijk, je kan toch gewoon een movie clip aanmaken en dan pas file | import doen? daarna kan je hem verslepen waar je maar wilt :)

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Kuttopictitel :(

Ik een heel lijstje klaar met redenen waarom Flash stom is, is het weer een 'het lukt niet' vraag :'(

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Als je reden is dat als iets niet lukt het meteen stom zullen heel veel dingen stom moeten zijn en naruurlijk lukken heel veel dingen in het begin nog niet maar als je veel er mee werkt dan komt het wel het is tenslotte een uitdaging :D
Pagina: 1