Ik deed net een oude videokaart in een oude computer van mij. En eerst deed hij niks behalve zoemen en alle lampjes van het toetsenbord branden. Toen draaide ik wat aan de kabel van het beeldscherm toen hoorde ik een pats bij mijn videokaart weg en toen deed hij helemaal niks meer. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Specs?
Watvoor videokaart was het dan? PCI ding? Kan zijn dat er bv kortsluiting is geweest..
En wat er daardoor allemaal kopot gegaan kan zijn is betje lastig te zeggen als jij zo weinig info geeft
Watvoor videokaart was het dan? PCI ding? Kan zijn dat er bv kortsluiting is geweest..
En wat er daardoor allemaal kopot gegaan kan zijn is betje lastig te zeggen als jij zo weinig info geeft
Het is een ISA legato ding. En de computer was helemaal goed. Er zat aleen de videokaart uit mijn nieuwe computer in. En aangezien die nu weer werkt heb ik de videokaart daar weer ingezet.
Lekker duidelijk dus.....
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
volgens mij het gedeelte waar ik het beeldscherm op aansluit.
niet toevallig twee pinnetjes tegen elkaar aangedrukt?
Verwijderd
Die kaar kun je weggooien... Of je monitor, check ff in een andere pc welke van de twee het nog doet.
nee, allemaal stukjesOp maandag 20 mei 2002 16:57 schreef okidokie het volgende:
Knallen? Heb je nu allemaal kleine videokaartjes?
Maar aangezien de computer niet meer aan wil, ligt dat aan de videokaart of is nou die hele computer naar de knoppen?
Mijn computer wou dus niet meer aan door die videokaart. Ik heb nou een PCI kaartje op gehaald bij de plaatselijke computerboer. Ik heb nou tenminste ook normaal beeld. En op de videokaart is zo zwart ding geknapt ik vermoed doordat hij niet goed in het ISA slot zat.
Als ik een kaart inbouw check ik altijd even na of hij ook werkelijk goed in het slot zit. Krijg je tenminste niet van dit soort taferelen. Misschien iets om in het achterhoofd te houden als je weer eens gaat knutselen.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Mijn broer wou graag achter de computer en ik moest weg. Dus ik had hem er een beetje haastig in gezet.
haastige spoed is zelden goed...Op zondag 26 mei 2002 14:01 schreef Mpdrichel het volgende:
Mijn broer wou graag achter de computer en ik moest weg. Dus ik had hem er een beetje haastig in gezet.
Pagina: 1