- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Hoezo 'vanaf de asus website'?
/me zoekt al lange tijd SmartDoctor2 maar heeft het nog niet gevonden
Er zit namelijk een extra metertje in voor de geheugen temp
, die kan ik nu alleen uitlezen met SiSoft Sandra
/me zoekt al lange tijd SmartDoctor2 maar heeft het nog niet gevonden
Er zit namelijk een extra metertje in voor de geheugen temp
????Zit in elke smartdoctor hoor
5 metertjes 2 voltage, 1core temp 1 ram temp en je fanrpm meter. Maar ja werkt hier dus niet echt lekker die 2.0 Maar wel een heel cool venstertje die 2.0 met die mad-doctor ernasst
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb een Asus V8640 en smartdoctor 2 zegt dat mijn videokaart geen IC-chip heeft...
Verwijderd
Wanneer ik 'm probeer te installeren onder XP vermormd het beeld ineens of krijg ik een foutmelding.
Tips iemand?
Tips iemand?
Verwijderd
Ja, ik heb hem vanochtend ook geinstalleerd en Norton antivirus gaf "gevaarlijk scriptfile" aan en het schermpje van Norton bleef trillen en vervormen. Ook werd mijn computer erg traag. Het is niet mogelijk om smartdocter te verwijderen en na de computer uit gezet te hebben, beginnen de problemen van voren af aan. Ik heb Windows XP terug laten gaan naar een herstelpunt in het verleden en nu zijn de problemen weg.
Verwijderd
Nee ramtemp zit er bij mij niet bijOp zondag 19 mei 2002 21:39 schreef justifire het volgende:
????Zit in elke smartdoctor hoor5 metertjes 2 voltage, 1core temp 1 ram temp en je fanrpm meter. Maar ja werkt hier dus niet echt lekker die 2.0 Maar wel een heel cool venstertje die 2.0 met die mad-doctor ernasst
Brakius bedankt voor de link
Zo,heb hem eindelijk draaiende gekregen 
FF alles uitgerot van norton antivirus, dus autoprotect en scripts blokeren. Wel een uitgebreid programaatje, deze geeft tenminste wel de goeie voltages weer, want na mijn voltage mod gaf me ouwe smartdoctor nog steeds 1.50v weer en dat is nu dus 1.65. Voor de rest heb ik hem er gauw weer afgerot want voor overclockers is dit dus puur bagger. Zit een soort ingebouwde tweak in die je in kan stellen, maar ja max is 475 voor ram en 227 voor core. Dit is dus een leuk programmaatje voor mensen die op save willen spelen en niet xtreem overklokken. Ik draai hier smartdoctor 1.5b Was hier de enigste die werkte onder xp en geeft alles goed weer dus ook ram temp.(asus v8200 deluxe hier) Dus zou aanraden om deze te gebruiken als je van overklokken houd, vind smartdoctor 2 wel mooi opgezet , lekker uitgebreid en overzichtelijk, mooi progie om bij de verkoop te leveren.
FF alles uitgerot van norton antivirus, dus autoprotect en scripts blokeren. Wel een uitgebreid programaatje, deze geeft tenminste wel de goeie voltages weer, want na mijn voltage mod gaf me ouwe smartdoctor nog steeds 1.50v weer en dat is nu dus 1.65. Voor de rest heb ik hem er gauw weer afgerot want voor overclockers is dit dus puur bagger. Zit een soort ingebouwde tweak in die je in kan stellen, maar ja max is 475 voor ram en 227 voor core. Dit is dus een leuk programmaatje voor mensen die op save willen spelen en niet xtreem overklokken. Ik draai hier smartdoctor 1.5b Was hier de enigste die werkte onder xp en geeft alles goed weer dus ook ram temp.(asus v8200 deluxe hier) Dus zou aanraden om deze te gebruiken als je van overklokken houd, vind smartdoctor 2 wel mooi opgezet , lekker uitgebreid en overzichtelijk, mooi progie om bij de verkoop te leveren.
bij mij ging het norton scherm na een aantal seconden ook flippen, oplossing was binnen een aantal seconden dit script toestaan, verder geen problemen gehad nog.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Pagina: 1