Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

icq sms limiet :(

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb de search gebruikt en niet onmiddelijk iets gevonden over :
code:
1
2
The SMS message to Anthony (Cellular) could not be sent.
    You have reached your daily SMS message-sending limit. Please try again later.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
hoeveel heb je er verstuurd dan vandaag ?

• Blizard
  • Niet online
Niet gek veel dacht ik ?! Een dertigtal ?! .. moet ik nieuwe account aanmaken om te kunnen sms-en :( ..
Via website kan je proberen je cookie verwijderen, dit gaat echter niet bij icq .. :/
[dit is geen warez req ofzo hoor] Maar hebben er nog mensen dit probleem ?!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 23:17
Mijn SMS-jes komen via ICQ geeneens over :(, dus dat gebruik ik ook helemaal niet meer ... ik dacht dat het niet meer werkte in Nederland ofzo, maar nu lees ik hier dat het dus nog wel kan :?

Hij zegt wel dat ze overkomen ... maar ze komen niet over :(

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 17:46 schreef Blizard het volgende:
Niet gek veel dacht ik ?! Een dertigtal ?!
niet gek veel ??? |:(

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-11 23:17
Op zondag 19 mei 2002 17:54 schreef Kertje het volgende:

[..]

niet gek veel ??? |:(
Tsja, idd >:) ... bij www.O2.nl (was www.genie.nl) kun je er maar 20 per maand omdat het anders te duur wordt ofzo.

• Blizard
  • Niet online
Wat zijn nou 20 smsjes per dag ? En per maand is al helemaal |:( ..
Bij icq krijg je toch een reclame-boodschapje ?! kunnen ze de kosten hiermee niet volledig betalen dan ?!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 18:00 schreef Blizard het volgende:
Wat zijn nou 20 smsjes per dag ? En per maand is al helemaal |:( ..
Bij icq krijg je toch een reclame-boodschapje ?! kunnen ze de kosten hiermee niet volledig betalen dan ?!
ik stuur hooguit 20 smsjes per maand, 30 per dag sturen en nog te kort komen is gewoon ziek, ik weet niet wat je doet, maar als je wilt chatten doe je dit doorgaans niet via sms

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
Op zondag 19 mei 2002 17:53 schreef ThaWout het volgende:
Mijn SMS-jes komen via ICQ geeneens over :(, dus dat gebruik ik ook helemaal niet meer ... ik dacht dat het niet meer werkte in Nederland ofzo, maar nu lees ik hier dat het dus nog wel kan :?

Hij zegt wel dat ze overkomen ... maar ze komen niet over :(
Ze komen alleen bij kpn-klanten aan

Verwijderd

bestaan er uberhaubt nog gratis sms-diensten, al of niet met reclame die bij alle netwerken aankomen binnen het uur?!! :?

Verwijderd

Je ziet het steeds vaker, klagen over iets dat gratis is...
Het is ook nooit goed he...? Reken maar eens uit hoeveel je normaal kwijt zou zijn

Verwijderd

als je hi hebt kun je 10 of 15 smsjes per week via www.hi.nl gratis versturen

Verwijderd

ik gebruik vizavi staat geen reclame bij en je kan er 2 op een dag verstuuren!!

Verwijderd

Ik sms laatste tijd heel weinig en de keren dat ik sms doe ik het via hi.nl. Daar weet ik zeker van dat ze ook ontvangen worden door de ander.
ICQ SMS gebruik ik nooit meer, niet te vertrouwen namelijk.

Verwijderd

Er was een SMSscript van rolandketel!

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

SMS op je icq ??

Vind ik heel goed dan, want bij mij doet 'ie het NIET ! :(

Naar welke providers stuur je.. vodafone doet het in ieder geval niet hier :( any tips ?

• Blizard
  • Niet online
Ik stuur naar Orange (base) in belgië.
Ik wil niet zeuren over de gratis dienst hoor ! Helemaal niet, en ik apprecier het uiteraard dat icq me toelaat gratis sms'jes te sturen, maar ik krijg tenslotte toch ook reclame onder mijn neus ?! En als je ziet hoeveel geld ze krijgen van grote bedrijven om reclame te maken denk ik dat ze heus wel uit de kosten komen hoor.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op maandag 20 mei 2002 12:43 schreef Blizard het volgende:
Ik stuur naar Orange (base) in belgië.
Ik wil niet zeuren over de gratis dienst hoor ! Helemaal niet, en ik apprecier het uiteraard dat icq me toelaat gratis sms'jes te sturen, maar ik krijg tenslotte toch ook reclame onder mijn neus ?! En als je ziet hoeveel geld ze krijgen van grote bedrijven om reclame te maken denk ik dat ze heus wel uit de kosten komen hoor.
droom lekker verder. Welke gek betaald nou 30x een advertentie voor 1 persoon? ik bedoel., denk je nou echt dat ze al die adv. ruimte verkopen?
Pagina: 1