Toon posts:

[WinXP] Scanner laden duurt lang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede middag,
Ik draai sinds half november ofzo windows XP Professional, en heb zoals de meeste mensen met XP een snelle opstarttijd. Probleem is alleen, dat, zodra ik in windows zit, het nog een halve minuut tot een minuut duurt voordat mn scanner (HP ScanJet 4200C (USB), nieuwste drivers) is geladen (hij gaat dan met de lamp een stukje heen en weer). Nou maakt dat niet zoveel uit, maar gedurende die tijd kan ik niks doen (niet dat die halve minuut zoveel uitmaakt, maar ik irriteer me er gewoon aan).
Iemand een idee of dit zo hoort, wat ik er aan kan doen, en of dit bij iedere scanner zo is?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
ik heb hetzelfde probleem op de zaak. Volgens mij heb ik dezelfde scanner, kan het nu niet opzoeken :) maar ja. Ik heb het trouwens onder win 98. Geen oplossing nog...

Verwijderd

Topicstarter
misschien verkeerde plek? OH?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

We zullen zien :) --> [forum=6]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
laatste poging/schop :{

Verwijderd

bij het opstarten... laad je dan zo'n heel scannerprogramma ofzo waar allerlei van die tools enzo instaan? of andere software van die scanner die opstart?

hoe zie je dat het zo lang duurt dan? ik heb dan zelf een epson usb scanner en die staat bijna altijd uit, maar als ik hem aanzet, kan ik hem direct gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 17:38 schreef Eddo het volgende:
bij het opstarten... laad je dan zo'n heel scannerprogramma ofzo waar allerlei van die tools enzo instaan? of andere software van die scanner die opstart?

hoe zie je dat het zo lang duurt dan? ik heb dan zelf een epson usb scanner en die staat bijna altijd uit, maar als ik hem aanzet, kan ik hem direct gebruiken...
Hij laadt zijn lamp pas (dus even heen en weer) als de rest van de computer opstart... Hoe ik merk dat het zo lang duurt, is dat ik dus geen verbinding met internet kan maken, geen programma's kan opstarten :+
Pagina: 1