Toon posts:

Chello storing :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor, het is weer zover kan vanavond gisteravond niet meer internetten via de kabel, ik heb een com21 modem (gelderland) en het 2de lampje van links brand gewoon groen alleen de modem probeert van alles te verzenden maar krijgt nix trug....

Weet iemand toevallig hoe je bij die netwerkstatus pagina kan komen van chello zonder dat je chello gebruik? (als je met gewone modem naar www.chello.nl krijg gaan ze ervanuit dat je geen lid ben) , of wil iemand kijken of er iets bekend van is?

Grtz Alka

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
jah daar heb ik hier ook een tijdje last van gehad en daar kan je nix aan doen

Verwijderd

Wat dacht je van de storingslijn te bellen? Of de helpdesk?

Storingslijn is 0800 1424
Helpdesk weet ik neit maar is 0900 ikmoetbetalenvoorhulp >:)

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem, idioot man, ik was al 2 dagen verstoken van internet. is de laatste tijd echt klote (chello in gelderland). hopelijk brengen die terrayon modems er straks een beetje verandering in.

Verwijderd

hahah sukkels ik heb gelukig geen chello maar gewoon lekker kabel via iae lekker downloaden op 250 kbytes loops als een trein gaat nooit plat en het mooiste van alles en zitten maar 120 man op

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 oktober 2000 15:25 schreef sub-zero het volgende:
hahah sukkels ik heb gelukig geen chello maar gewoon lekker kabel via iae lekker downloaden op 250 kbytes loops als een trein gaat nooit plat en het mooiste van alles en zitten maar 120 man op[/quote]Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks....

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ja er zijn mirrors van de chello status pagina die je ook als niet-chello member kan bekijken.

Kijk maar ff op mijn pagina http://kabel-internet.pagina.nl onder lijnmonitoren

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 16:53 schreef slakkie het volgende:
Wat dacht je van de storingslijn te bellen? Of de helpdesk?

Storingslijn is 0800 1424
Helpdesk weet ik neit maar is 0900 ikmoetbetalenvoorhulp >:)[/quote]Uhmmm, als je van heel lang wachten en dan een dombo aan de telefoon krijgen die er niks van af weet houdt moet je dat zeker doen. :)

ps er is ook een gratis helpdesk voor Amsterdam (maar ik woon niet en Amsterdam maar bel hem ook gewoon dus dat kan ook, alleen heel soms gaan ze zeggen dat je 0900-???? moet bellen)
ik dacht dat het gratis nummer 0800-2233111 was.

Verwijderd

Texxen.. heb ik ook gedaan, weet je wat ze dan zeggen. Dan moet je de storingslijn bellen en dan expliciet vragen naar de helpdesk.
Maar ach, als iets niet klopt bij Chello, noem je het gewoon storing :P
Pagina: 1