Ik ben opzoek naar een verlangkabel voor de SCSI kabel van mijn Minolta Dimage Dual dia/film scanner. Nu er een SCSI-II kabel aan met aan de ene kant zo'n dikke grote aansluiting (Centronics?) en aan de andere kant een kleinere SCSI-II aansluiting (80 pins?).
En dat hangt weer aan een simpel maar effectief NCR810 SCSI-II PCI kaartje.
Nou wil ik OF een verlengkabel hebben tussen de originele kabel en de NCR810 SCSI kaart OF ik wil een nieuwe en langere kabel hebben (1.5m tot 2.5m) welke mijn huidige kabel vervangt.
Alleen als ik op de website kijk van diverse shops (Informatique, Comptech etc) dan zie ik allemaal ingewikkelde codes staan i.p.v. een door mij begrijpbare beschrijving.
Weet iemand wat voor kabel ik bedoel en hoe zo'n ding heet? Want lukraak een kabeltje bestellen voor 15,00 en dan de verkeerde hebben.. dat zie ik niet zo zitten
Nog een klein vraagje.. ik moet ook een USB verlengkabel hebben voor mijn muis.. is dat dan een USB A-A M/F kabel? Dat Male/Female verhaal snap ik wel
maar ik zie soms A-A.. en dan A-B of B-A ofzo staan, kan iemand vertellen wat dat is en welke kabel ik moet hebben?
Alvast bedank voor de expertise
(En nee, ik ben geen newbie alleen heb ik me nooit bezig gehouden met al die kabel termen.. ik kom nog uit de tijd dat je gewoon of Male of Female.. en of 9 of 25 pins had en dat was het dan wel
)
En dat hangt weer aan een simpel maar effectief NCR810 SCSI-II PCI kaartje.
Nou wil ik OF een verlengkabel hebben tussen de originele kabel en de NCR810 SCSI kaart OF ik wil een nieuwe en langere kabel hebben (1.5m tot 2.5m) welke mijn huidige kabel vervangt.
Alleen als ik op de website kijk van diverse shops (Informatique, Comptech etc) dan zie ik allemaal ingewikkelde codes staan i.p.v. een door mij begrijpbare beschrijving.
Weet iemand wat voor kabel ik bedoel en hoe zo'n ding heet? Want lukraak een kabeltje bestellen voor 15,00 en dan de verkeerde hebben.. dat zie ik niet zo zitten
Nog een klein vraagje.. ik moet ook een USB verlengkabel hebben voor mijn muis.. is dat dan een USB A-A M/F kabel? Dat Male/Female verhaal snap ik wel
Alvast bedank voor de expertise
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)