Rechts achter kraakt met DVD

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03 13:58
In [dit] werd geen oplossing gegeven.

Het gaat om het systeem in mijn sig.
Als ik DVD's met WinDVD afspeel dan kraakt het rechts achter kanaal.
Ik heb de laatste drivers. Zou het iets softwarematigs zijn, en zo ja, wat dan?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Ik neem aan dat je de speakerdraadjes al gechecked hebt?! Zo nee, verwissel hem ff met je front-speakers ofzo.

• Mad_Demon
Op zondag 19 mei 2002 22:31 schreef Enterprice_NL het volgende:
Ik neem aan dat je de speakerdraadjes al gechecked hebt?! Zo nee, verwissel hem ff met je front-speakers ofzo.
Ja, de speakerdraadjes zijn OK. Het rare is dat het alleen met DVD's is. In spellen heb ik er geen last van.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

Had ik ook... totdat ik speakers aansloot met een hogere weerstand.... probleem voorbij... of dikkere speakerdraad wil ook wel helpen..

Nou is natuurlijk niet de oplossing voor jou ... ivm met de andere speakers....

• Mad_Demon
Zijn er nog andere mogelijkheden. Ik word gek van dat gekraak :(

• Mad_Demon
Ik schop m maar weer omhoog, omdat ik dat gekraak nog steeds heb. En ik erger me er dood aan. dat gekraak dan ;)

Zijn er nog andere suggesties?

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 16:33
Sinds het alleen voorkomt bij het afspelen van DVD's... Zou het een bug in het audiogedeelte van je WinDVD kunnen zijn?
Probeer een rechtsachter met linksafter te verwisselen. Als je echt 100% zeker bent van geen kapotte draad (of te dun (speel je spellen met zachter geluid?), zoek het dan in de pc zelf. Als het hardware is, tja, zet dan rechtsachter maar uit. Software, nieuwe update van WinDVD, of juist een oudere versie? Probeer eens PowerDVD? Nieuwere drivers had je al geprobeerd?
Pagina: 1