The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Ik neem aan dat je de speakerdraadjes al gechecked hebt?! Zo nee, verwissel hem ff met je front-speakers ofzo.
Ja, de speakerdraadjes zijn OK. Het rare is dat het alleen met DVD's is. In spellen heb ik er geen last van.Op zondag 19 mei 2002 22:31 schreef Enterprice_NL het volgende:
Ik neem aan dat je de speakerdraadjes al gechecked hebt?! Zo nee, verwissel hem ff met je front-speakers ofzo.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Had ik ook... totdat ik speakers aansloot met een hogere weerstand.... probleem voorbij... of dikkere speakerdraad wil ook wel helpen..
Nou is natuurlijk niet de oplossing voor jou ... ivm met de andere speakers....
Nou is natuurlijk niet de oplossing voor jou ... ivm met de andere speakers....
Zijn er nog andere mogelijkheden. Ik word gek van dat gekraak
Ik schop m maar weer omhoog, omdat ik dat gekraak nog steeds heb. En ik erger me er dood aan. dat gekraak dan 
Zijn er nog andere suggesties?
Zijn er nog andere suggesties?
Sinds het alleen voorkomt bij het afspelen van DVD's... Zou het een bug in het audiogedeelte van je WinDVD kunnen zijn?
Probeer een rechtsachter met linksafter te verwisselen. Als je echt 100% zeker bent van geen kapotte draad (of te dun (speel je spellen met zachter geluid?), zoek het dan in de pc zelf. Als het hardware is, tja, zet dan rechtsachter maar uit. Software, nieuwe update van WinDVD, of juist een oudere versie? Probeer eens PowerDVD? Nieuwere drivers had je al geprobeerd?
Probeer een rechtsachter met linksafter te verwisselen. Als je echt 100% zeker bent van geen kapotte draad (of te dun (speel je spellen met zachter geluid?), zoek het dan in de pc zelf. Als het hardware is, tja, zet dan rechtsachter maar uit. Software, nieuwe update van WinDVD, of juist een oudere versie? Probeer eens PowerDVD? Nieuwere drivers had je al geprobeerd?
Pagina: 1