routen van @home met Edimax BR 6004+ router

Pagina: 1
Acties:

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-06 21:22

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Dat ging bij mij tot een paar dagen geleden heel goed. Sinds 4 dagen kan ik dan alleen niet meer internetten, of e-mail ophalen. Nu heb ik hem direct op de computer aangesloten en dat werkt wel. Het moet dus aan de router instellingen liggen, maar daaraan had ik helemaal niets verandert!

Weet iemand of PPPoE ook kan bij @home. Dat heb ik namelijk nog niet geprobeert.
Ik log nu in via DHCP met en de computernaam ingevuld. Maar het vreemde is dat ik nergens de werkgroep in kan vullen. Wat bij @home toch volgens die mensen ECHT @home moet zijn.

Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen van de router??

Alvast bedankt!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
Op zondag 19 mei 2002 16:36 schreef Phoenixx2K het volgende:
Dat ging bij mij tot een paar dagen geleden heel goed. Sinds 4 dagen kan ik dan alleen niet meer internetten, of e-mail ophalen. Nu heb ik hem direct op de computer aangesloten en dat werkt wel. Het moet dus aan de router instellingen liggen, maar daaraan had ik helemaal niets verandert!

Weet iemand of PPPoE ook kan bij @home. Dat heb ik namelijk nog niet geprobeert.
Ik log nu in via DHCP met en de computernaam ingevuld. Maar het vreemde is dat ik nergens de werkgroep in kan vullen. Wat bij @home toch volgens die mensen ECHT @home moet zijn.

Kan iemand mij helpen met de juiste instellingen van de router??

Alvast bedankt!
De werkgroep boeit niet ... echt niet. Bij mij heet ie home.nl omdat dat zo in de beschrijving van m'n router stond (E-Tech) maar van mij part had ie Jantje geheten.

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
OK als de werkgroep er niet toe doet, dan zou hij het dus gewoon moeten doen met de instellingen die ik heb.
IP-adres verkrijgen via DHCP
en dan je computernaam die door @home wordt gegeven.

Of zijn er nog wat andere speciale instellingen nodig?

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
OK het probleem is verholpen na het wijzigen van de DNS instellingen.
Ik had deze 4 gevonden.

213.51.129.67
213.51.129.68
213.51.129.69
213.51.129.70

Bij mij moesten het de eerste 2 zijn. Van mij mag er nu een slotje op. Ik heb dit er maar ingezet, voor het gevl iemand andes ooit hetzelfde probleem zou krijgen.