🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
(En iedereen heeft meteen door dat dit niet zomaar een PC is. Neeeh, deze is duidelijk getweakt.)
Maar even tussen door naar de tv kijken zit er niet meer in...dan moet eerst de computer uit!
Echt waar...de eerste week dat ie aanstond (de wen aan het geluis fase)
kreeg ik echt zware kopijnen en bleef er s'nachts gewoon een soort van ruis in mijn oor hangen. Komt ook vanweg het feit dat mijn soundkaart toen nog niet werkte..dus ik moest wel de hele dag naar dat mega geluid van de Fan luisteren
Ik ga hem binnekort echt aanpassen die Fan...het is hij of ik eruit...
Je krijgt er gewoon concentratie problemen van!
Dus zet hem heel ver van je vandaan..dan kan het..maar zit je er dag en nacht bovenop..koop er dan 1..maar plaats er een andere Fan op...want hij is wel vetttt Cool..ik blijf onder de 35C met mijn TB1200
| Dell XPS M1710 |
Lang leve de radiaal fans !
Verwijderd
Verwijderd
http://www.sidewindercomputers.com/listeningroom.html
kort samengevat: Dat ding maakt toch een pokke herrie ( maar koelt goed)
A journey of a thousand miles begins with a single step
Verwijderd
Ik liet vroeger m'n kast nog wel eens openstaan, maar dat zie je me nu niet zo vaak meer doen.
Toch koelt 'ie bij mij niet zo denderend lijkt het wel (MSI K7T Turbo met Duron800@1000 58 graden idle met koelpasta) stressed is zo verandelijk als de nacht.
Ik ga nu de NoiseControl Silverado, die coolt ook heel goed.
tomshardware, Can't Touch This! A Comparison of 46 CPU Coolers :
Global fop : 38graden
NoiseControl Silverado : 37 graden.
Silverado dus
maar hij koelt mijn Duron800@1000 toch wel ff goed, stressed 42 graden.
Where is it?
Je moet hem op 7volt zetten dan werkt ie prima. Iets warmer maar nog steeds erg goed.
Verwijderd
Of plug jem in je mobo en regel je dat via je bios ofzo.
Ik krijg me systeem morgen pas.. dus ik kan niet me bios zien
Alvast bedankt
39
Verwijderd
Als ik jouw was zou ik morgen eerst even naar de dokter gaan....Op dinsdag 19 juni 2001 21:53 schreef Homedisc het volgende:
ik vind hem geen herrie maken, kan makelijk tv kijken of gaan slapen ermee, is ook een beetje wennen aan het geluid hoor.
Maar om nog ff terug te komen op me vraag hoe zet je dat ding op 7 volt???
ff search
Verwijderd
Samenvatting.
Ik nu zien de aansluiting van me WBK38 Fan.
Het rode draadje gaat naar de Gele (12V) En het zwartje draadje gaat naar de zwarte
Nu is zwart ground.. dus hebbie 12 Volt
Om zeven volt te krijgen moet je het zwarte draadje verbinden met de rode van van de molex connector.. hebbie een potentiaal verschil van 7 volt.
Om vijf volt te krijgen moet je de rode verbinden met de Rode van de molex. En de zwarte laten zitten.
Klopt dit?
HELEMAAL !!Op dinsdag 19 juni 2001 23:00 schreef Mannekino het volgende:
Ik zoeken.. gedaan.. gevonden.
Samenvatting.
Ik nu zien de aansluiting van me WBK38 Fan.
Het rode draadje gaat naar de Gele (12V) En het zwartje draadje gaat naar de zwarte
Nu is zwart ground.. dus hebbie 12 Volt
Om zeven volt te krijgen moet je het zwarte draadje verbinden met de rode van van de molex connector.. hebbie een potentiaal verschil van 7 volt.
Om vijf volt te krijgen moet je de rode verbinden met de Rode van de molex. En de zwarte laten zitten.
Klopt dit?
Maar zorg wel dat je NIET de Zwarte en Rode (of Zwarte en Gele) van de Molex met elkaar verbindt, dan krijg je vuurwerk in je voeding
Verwijderd
Wat ik ook tegen homedisk zei.. misschien kun je even meegaan met hem naar de dokter morgenOp dinsdag 19 juni 2001 23:07 schreef ConZito het volgende:
Ik slaap er gwoon doorheen, het is gel;ukkig niet een irritant geluid ofzo. Het went zeg maar
Verwijderd
Zo net klaar met verbinden van draadje.. en wat denk je hele computer kapot.. ne grapjeOp dinsdag 19 juni 2001 23:12 schreef Knightwolf het volgende:
[..]
HELEMAAL !!
Maar zorg wel dat je NIET de Zwarte en Rode (of Zwarte en Gele) van de Molex met elkaar verbindt, dan krijg je vuurwerk in je voeding
Maar het werkt wel.. het blaast nog behoorlijk alleen je hoort hm niet meer.
Zo nu ben ik wel klaar om me eigen waterkoeling systeem te bouwen
Verwijderd
Mooie site!Op dinsdag 19 juni 2001 16:43 schreef J.A.M.F. het volgende:
Je kunt hem beluisteren en vergelijken bij:
http://www.sidewindercomputers.com/listeningroom.html
En damn zeg... wat maakt die Delta 80x38 me toch een lawaai zeg... wat ik trouwes niet snap is dat je die kogellagertjes nog zo goed hoort wanneer hij weer aan het uitdraaien is. Dat kan toch wel veel stiller?
Verwijderd