Toon posts:

Satelliet-internet

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgend jaar op kamers en nu heb ik een vraagje.

Op kamers wil ik natuurlijk nog steeds snel internet, dus nou zat ik te denken, als ik nou eens 3 mede-studenten zo ver kan krijgen om samen met mij satelliet-internet te nemen... De vraag is dus of dit kan. Kan ik een servertje neerzetten en iets van een router die dat dan naar vier kamers stuurt ofzo? Behoud je dan nog snelheid? en wat is dan de meest voordelige oplossing?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
upload gaat nog via de telefoonlijn, en dat kost nog geld :(
Kan je beter ADSL of Kabel gaan zoeken :)
Op zondag 19 mei 2002 16:34 schreef Eggeric het volgende:
Er is al upload via satelliet, verdiep je een beetje meer in het onderwerp of reageer niet. Dank je.
zelf een beetje zoeken mag ook wel hoor :(

Verwijderd

Topicstarter
Er is al upload via satelliet, verdiep je een beetje meer in het onderwerp of reageer niet. Dank je.

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Als jij je "verdiept" had in het onderwerp, zou je ook weten dat 2weg satteliet speelgoed praktisch onbetaalbaar is, zelfs voor 4 studenten (tenzij je ouders een oliezaakje hebben in saudi-arabie oid)
En het behouden van je snelheid hangt af van je dataverkeer.
Als er 3 zwaar gaan downloaden, dan heeft nummmer 4 niks meer over om te surfen, snap je ?

En een router moet d8 ik gewoon kunnen, kweenie zeker.

Verwijderd

Het IS er wel... maar waar ga je dat van betalen als studentje :? :+

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Alsof jij je hebt verdiept in het onderwerp... Als je je verdiept had, had je deze hele vraag niet gesteld op GoT. Alleen een satelliet-abo nemen kost al iets van 350 euro dacht ik (schotelantenne, decoder, kaart in je pc) en dan komt het abonnement er nog bij. Upload is natuurlijk onbetaalbaar, dat had je zelf ook kunnen bedenken als je ff nuchter nadenkt. |:(

Bovendien zijn er al genoeg topics over satelliet-internet langsgeweest hier... Use the search, Luke, use the search.
Pagina: 1