Toon posts:

Traagheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het opstarten van w2k duurt vreselijk lang,wat kan ik hier aan doen? (Recident staat een virusscanner en winfax-Pro)
Bij voorbaat dank.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
een snellere pc kopen? >:)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

moet je even wat meer vertellen over je systeem, want nu kan het wel aan erg veel dingen liggen
in et algemeen, koop meer geheugen, snellere hd, etc.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Wat je ook aan pc hebt staan win2k booten duurt altijd lang. Je zou in plaats van een volledige shutdown ook voortaan kunnen hibernaten (dan start je in ieder geval sneller op). Als het echt 10 minuten duurt dan zou je es kunnen kijken of je pc wel helmaal goed geconfigd is (vooral IDE controllers en netwerk-config).

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 11:15 schreef albert het volgende:
Het opstarten van w2k duurt vreselijk lang,wat kan ik hier aan doen? (Recident staat een virusscanner en winfax-Pro)
Bij voorbaat dank.[/quote]Betreft een 400 Pentium II met 128 mb intern geheugen, Matrox max vga kaart.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 13:38 schreef thefirstikke het volgende:
een snellere pc kopen? >:)[/quote]Je bent zeker nu bezopen ?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik vind et een uitstekend advies

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Pagina: 1