Ik wil m'n Ben abonnement verlengen (Ben Vaak), maar wie kan me vertellen op welke site ik daar het meeste geld voor krijg.
Verwijderd
Je krijgt meestal aaleen veel korting etc als je een nieuw abbonement afsluit verlengen is meestal in de normale gsm-zaken het gunstigst voor zover ik weet.
Nee, in de normale zaken geven ze geen zogenaamde 'Cash-deals'. Het moet dus via een internetbedrijf geregeld worden.
Verwijderd
Ga gewoon alle winkels bij http://gsm.pagina.nl af 
Ik had een tijdje geleden een abo van me zus verlengt bij Telecom.nu. Daar is het erg sim-pel. Ik heb ff gekeken bij BEN vaak => 10.95 per maand ipv 22.50 (12 maanden contract)
Ik had een tijdje geleden een abo van me zus verlengt bij Telecom.nu. Daar is het erg sim-pel. Ik heb ff gekeken bij BEN vaak => 10.95 per maand ipv 22.50 (12 maanden contract)
Het meeste voordeel krijg je naar mijn mening als je Ben opbelt en zegt dat je je abbo wilt verlengen.
Vraag naar de aanbieding
Ik heb het laatst ook gedaan, heb daat tevens een topic over gehad dus ik zou zeggen sssssssearch
pieter
Vraag naar de aanbieding
Ik heb het laatst ook gedaan, heb daat tevens een topic over gehad dus ik zou zeggen sssssssearch
pieter
Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall
Verwijderd
Drie maanden geleden ben ik van Ben vrij naar een Ben soms abonnement overgestapt, ik had al een toestel en de bonus op dat moment was 40 euro (handje contantje). Dit is denk ik vergelijkbaar met jouw situatie. Dus in een winkel moet het ook kunnen lijkt mij.
Deze site kwam ik toevallig vanmiddag tegen, ik heb niet echt goed gekeken maar misschien is het wat.
succes
Deze site kwam ik toevallig vanmiddag tegen, ik heb niet echt goed gekeken maar misschien is het wat.
http://www.gsm4free.nl/index2.phpGSM4free.nl biedt je de mogelijkheid om je huidige contract te verlengen en daar een flinke bonus voor te ontvangen.
Kijk welk abonnement je nu hebt, van wie je de factuur ontvangt en verleng je huidige abonnement.
Na goedkeuring door de provider maken wij het geld direct over op je rekening en kun je dus gratis bellen!! Snel, Safe en Simpel dat is GSM4free.nl.
succes
Verwijderd
Dit vind ik vrij weinigOp zondag 19 mei 2002 23:51 schreef aardappelhoofd het volgende:
Drie maanden geleden ben ik van Ben vrij naar een Ben soms abonnement overgestapt, ik had al een toestel en de bonus op dat moment was 40 euro (handje contantje).
Verwijderd
GVDOp maandag 20 mei 2002 11:05 schreef yoyo_yoyo het volgende:
[..]
Dit vind ik vrij weinigIk heb hem onlangs verlengd, kreeg een nieuwe telefoon om te verkopen (Nokia 3330) en 2 belbundels gratis. Mijn voordeel was dus ongeveer 180 euro.
Ik vond het btw ook raar dat ik mijn pre paid nummer niet kon behouden
Verwijderd
offtopic:
Nou we het toch over Ben abo hebben. Ik wil maybe overstappen van pre-paid naar abo. Is dit verstandig? Heb je goed bereik en kun je in het buitenland ook SMS-en & bellen?
Nou we het toch over Ben abo hebben. Ik wil maybe overstappen van pre-paid naar abo. Is dit verstandig? Heb je goed bereik en kun je in het buitenland ook SMS-en & bellen?
Verwijderd
JA, goede keus. Ik ben overgestapt naar Ben soms omdat dat iets voordeliger voor mij was, ik moest wel 115 euro vooruit betalen om gelijk de week daarop in Duitsland te kunnen bellen, normaal wordt je telefoon pas voor het buitenland geacvtiveerd nadat je je tweede factuur hebt betaald. Ik heb dus nu al al mijn abo geld betaald zegmaar.Op maandag 20 mei 2002 12:14 schreef Digital-X het volgende:
offtopic:
Verder kan je ook met pre paid in het buitenland bellen, je moet dan een formulier invullen en in het buitenland betaal je voor wat je belt, je krijgt de factuur dan achteraf. In Nederland heb je dan weer gewoon pre paid...
edit:
Mijn bereik was btw uitstekend in Duitsland, echt op de vaagste plekken had ik top ontvangst, sms'en werkt ook gewoon. En bereik in Nederland zelf ook top
Mijn bereik was btw uitstekend in Duitsland, echt op de vaagste plekken had ik top ontvangst, sms'en werkt ook gewoon. En bereik in Nederland zelf ook top
Ben vaak deals zijn nu weer vrij voordelig (EUR 231 terug b.v. voor een verlenging, bij sitel.nl)
Je betaald dan iets van EUR 3,25 per maand voor je abbo.
Heb nu wel ff een discussie met hun, aangezien ik vorig jaar een abbo had met 3 maanden gratis, hoe dat zit is nog beetje vaag (Als je verlengt, vervalen die 3 gratis maanden)
Je betaald dan iets van EUR 3,25 per maand voor je abbo.
Heb nu wel ff een discussie met hun, aangezien ik vorig jaar een abbo had met 3 maanden gratis, hoe dat zit is nog beetje vaag (Als je verlengt, vervalen die 3 gratis maanden)
Pagina: 1