Toon posts:

Hercules geforce 2 niet te krijgen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar weken geleden een GeForce 2 besteld van Hercules. Je weet wel Hercules 3D Prophet II 64MB DDR. Hele mond vol.
Maar die is nog steeds niet binnen en ik heb ook wat andere bedrijven opgebeld en die zeggen dat daar niet aan te komen is!
En dat e levertijd minstens 6 weken is aaargh!
Hebben jullie deze problemen ook??

Verwijderd

Nou, hehe...
Goed dat je het zegt...
Wilde er net eentje online gaan bestellen...
=)

Zal eerst wel ff bellen.. =)

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 13:24
hercules schijnt ook bekend te zyn onder de naam 'guillemot' dus misschien wordt de kaart die je bedoeld wel als 'guillemot' verkocht ??

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Kijk eens bij informatique

Niet op voorraad.

Verwijderd

ik heb 4 weken een hercules 64 mb dingeskaart besteld en hij komt deze week binnen (volgens narwal.nl)

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
waaaaaat ? ? ? ? ...... *beng* * Grijns valt flauw.

zolang ? wow ... ik heb em net ( zaterdag nacht ) besteld en kreeg vandaag het mailtje dat ie binnen 7 dagen geleverd is. :D

Verwijderd

Ach, wat zou het ook....

Ik heb er gisteren gewoon eentje besteld.
Ik zie wel wanneer ie binnen komt....

/me kijkt niet op een weekje meer of minder, /me red het nog wel even met zn TNT2 ultraatje hoopt hij.... :)

Verwijderd

Hercules heeft zware problemen met de levering van al hun videokaarten in Nederland... de winkels wachten allen op de Hercules kaarten..... :(

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Ik heb er hier al een in m'n compu hangen, gekocht bij Conrad (een maandje geleden ofzo). Tis wel een lekker kaartje, ik haal alleen wel een lage 3DMark score maar ik denk dat dat door Win2k komt. Ik ga binnenkort toch maar eens WinMe installen.

Verwijderd

Ja ik weet het, ze hebben hem bij Alternate wel in voorraad maar te duur.
Informatique krijg hem deze vrijdag binnen zeiden ze, en FunPrice ook vrijdag, dus dat wordt weer RENNEN :)
Pagina: 1