Mensen,
Wat is de smtp server van @home, ik bedoel dan niet mail, want ik gebruik hun dns servers niet.
Wat is de smtp server van @home, ik bedoel dan niet mail, want ik gebruik hun dns servers niet.
The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
nee, dat zijn pop servers, daar mee kun je niet smtp' en.Op zondag 19 mei 2002 15:49 schreef 2xit het volgende:
mail.home.nl
netmail.home.nl
Bedoel je dat???
Dat zijn ook de adressen voor de smtp-servers.Op zondag 19 mei 2002 15:53 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
nee, dat zijn pop servers, daar mee kun je niet smtp' en.
en dat adres hierboven kan ik wel pingen, maar mail versturen nog steeds een klein beetje drama, ik woon in Almelo
-
Verwijderd
waarschijnlijk een domme vraag..Op zondag 19 mei 2002 15:53 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
nee, dat zijn pop servers, daar mee kun je niet smtp' en.
en dat adres hierboven kan ik wel pingen, maar mail versturen nog steeds een klein beetje drama, ik woon in Almelo
Als je hun DNS niet gebruikt dan werkt 'mail' als hostname niet...Op zondag 19 mei 2002 15:56 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
waarschijnlijk een domme vraag..
maar wat is er dan mis met hun pop servers? dat je hun DNS niet gebruikt maakt toch niet uit
die is idd wel pingbaar, maar ik kan hem niet gebruiken als smtp server, ik werk met www.postbakje.nl , en als ik die server invul, denkt ie heel erg lang na, maar gaat de mail niet weg.Op zondag 19 mei 2002 15:58 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Als je hun DNS niet gebruikt dan werkt 'mail' als hostname niet...
arjo_kamp: Je kunt gewoon mail.home.nl als SMTP server gebruiken.
Ik zie op die site staan:Op zondag 19 mei 2002 16:01 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
die is idd wel pingbaar, maar ik kan hem niet gebruiken als smtp server, ik werk met www.postbakje.nl , en als ik die server invul, denkt ie heel erg lang na, maar gaat de mail niet weg.
Dat al geprobeerd?(Geen SMTP? Vul dan 'localhost' in.)
Verwijderd
www.twigger.nlOp zondag 19 mei 2002 16:01 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
ik werk met www.postbakje.nl , en als ik die server invul, denkt ie heel erg lang na, maar gaat de mail niet weg.
Ik werk met NAT.
Jaaaaaaa
The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
Duh postbakje.nl staat waarschijnlijk buiten het @home netwerk en relayt dan nietOp zondag 19 mei 2002 16:01 schreef arjo_kamp het volgende:
[..]
die is idd wel pingbaar, maar ik kan hem niet gebruiken als smtp server, ik werk met www.postbakje.nl , en als ik die server invul, denkt ie heel erg lang na, maar gaat de mail niet weg.
Ik werk met NAT.