Leeg
Verwijderd
dat bolle ronde stukjeOp zondag 19 mei 2002 15:36 schreef robje het volgende:
Ik heb hier een ir module en dan de bekende TSOP 1738.
Die ben ik aan het inbouwen maar welke kant ontvangt dat ding?
Je hebt 5 kanten waar je uit kan kiezen:
• de bolle kant
• de achterkant
• de voorkant
• de zijkanten
Das jammer ik hgad gehoopt op de voorkant die is namelijk kleiner.Op zondag 19 mei 2002 15:38 schreef Me_Myself_and_i het volgende:
[..]
dat bolle ronde stukje
Leeg
je hoeft em niet helemaal zichtbaar te maken, kan ook gewoon een gaatje van 4 mm zijn...
Kan ja maar dan zit ie wel 3 mm diep aan de achterkant van een aluminium plaat. De ontvangst gaat dan behoorlijk achteruit denk ik ??Op maandag 20 mei 2002 14:36 schreef 3lmowww het volgende:
je hoeft em niet helemaal zichtbaar te maken, kan ook gewoon een gaatje van 4 mm zijn...
Leeg
is het niet gewoon de bovenkant (zeg maar). Deze IC's kom je namelijk ook tegen in je afstandsbediening en die zijn niet zo hoog.
Maar bij mij in mijn ab's zijn dat van die gepromoveerde ledjes. Maar ik hoop namelijk dat het wel zo is dat is namelijk een stuk makkelijker en mooier weg te werken.Op dinsdag 21 mei 2002 00:20 schreef TheRebell het volgende:
is het niet gewoon de bovenkant (zeg maar). Deze IC's kom je namelijk ook tegen in je afstandsbediening en die zijn niet zo hoog.
Als oplossing zou ik het nog kunnen testen door de andere kanten af te schermen.
Leeg
Idd, zou ik doen ja. Kom je dr snel genoeg achterOp dinsdag 21 mei 2002 00:23 schreef robje het volgende:
..Als oplossing zou ik het nog kunnen testen door de andere kanten af te schermen.
Pagina: 1