Ik was een beetje aan het rond neuzen en toen zag ik bij conrad een setje staan genaamd: Sinus Live Chroom pakket!
Het is een sinus Live chrome versterker en 1 paar speakers.
------------------------------------------------------------
Hier ff wat info:
Productinformatie
Buitengewoon klasse!
Optimaal op elkaar afgestemd
2 x 100 W
Een sound-pakket uit de superklasse voor een superprijs in een actueel chroom design.
Bestaande uit: Sinus Live 1002 chroom, een omvangrijk uitgevoerde 2-kanaals eindtrap met max. 2 x 100 W · 2 x 50 W RMS · Ingangsgevoeligheid 200 mV 8 V · Low en high pass alsmede subsonic-filter · Afm. (bxhxd) 215 x 65 x 212 mm. Sinus Live 16 C chroom, een paar 160 mm 2-weg coax luidsprekers met Neodym tweeter en carbonvezel bas-/middentonenluidspreker · Belastbaarheid 100/140 W · Frequentiebereik 30 - 22.000 Hz.
ik zag het setje staan bij conrad voor 113,42 euro.
De vraag is aan jullie; wat vinden jullie hiervan?
of kan ik beter een sterkere versterker kopen, want ik wil graag 2 speakers en een subwoofer in de auto leggen (eventueel 4 stuks).
is dit iets?
Het is een sinus Live chrome versterker en 1 paar speakers.
Hier ff wat info:
Productinformatie
Buitengewoon klasse!
Optimaal op elkaar afgestemd
2 x 100 W
Een sound-pakket uit de superklasse voor een superprijs in een actueel chroom design.
Bestaande uit: Sinus Live 1002 chroom, een omvangrijk uitgevoerde 2-kanaals eindtrap met max. 2 x 100 W · 2 x 50 W RMS · Ingangsgevoeligheid 200 mV 8 V · Low en high pass alsmede subsonic-filter · Afm. (bxhxd) 215 x 65 x 212 mm. Sinus Live 16 C chroom, een paar 160 mm 2-weg coax luidsprekers met Neodym tweeter en carbonvezel bas-/middentonenluidspreker · Belastbaarheid 100/140 W · Frequentiebereik 30 - 22.000 Hz.
ik zag het setje staan bij conrad voor 113,42 euro.
De vraag is aan jullie; wat vinden jullie hiervan?
of kan ik beter een sterkere versterker kopen, want ik wil graag 2 speakers en een subwoofer in de auto leggen (eventueel 4 stuks).
is dit iets?