Toon posts:

winamp: prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er ergens in winamp of in een plugin een functie die het volgende voor me kan doen:

ik wil in de playlist van bijv. 100 nrs een track kunnen selecteren die hij na het huidig spelende nummer afspeelt.
of mischien zelfs dat ik er daarna nog een kan selecteren die daarna weer afgespeelt wordt.
zonder dat ik de volgorde van de nummers in de playlist hoef aan te passen.

Ik heb gezocht in de search en weet bij GOT niet waar ik moet zoeken of hoe ik het moet benoemen dus het kan goed dat dit al 100 keer gevraagd is maar ik heb het niet kunnen vinden.

Verwijderd

kan niet standaard, heel misschien dat er een plugin is, maar das zoeken...

(of iets met 2 playlists voor winamp, is dat er???)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat het niet standaard kan.
en inderdaad een plugin is waarschijnlijk de oplossing.
Mischien iets in de vorm van een soort mengpaneel op het scherm of zoiets?

weet iemand zo'n plugin?

Wie speelt er hier ook wel eens voor DJ en weet er iets op.

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 15:45 schreef furstrubu het volgende:
ik weet dat het niet standaard kan.
en inderdaad een plugin is waarschijnlijk de oplossing.
Mischien iets in de vorm van een soort mengpaneel op het scherm of zoiets?

weet iemand zo'n plugin?

Wie speelt er hier ook wel eens voor DJ en weet er iets op.
nou sterker nog ik ben vanavond dj

maar ehhh ik gebruik bpm daarvoor, en op 2 computers tegelijkertijd een winamp met een mixer tussn de 2 computers

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
Er zijn plugins voor ja. Laatst eentje uitgeprobeerd. ejukebox ofzoiets. Maar dat was het niet helemaal imo. Kwestie van ff zoeken op de winamp site, dan vind je het vast wel.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al iets gevonden denk ik.
een plugin wat winamp 2 maal opent zodat de een speelt
en ik in de andere kan selecteren en via headphones kan beluisteren en aanpassen bpm. nu nog ff uitzoeken of het echt wel werkt
In ieder geval bedankt
en 2 pc's is inderdaad ook een optie (alleen voor mij nog iets te duur en onhandig

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 16:10 schreef furstrubu het volgende:
Ik heb al iets gevonden denk ik.
een plugin wat winamp 2 maal opent zodat de een speelt
en ik in de andere kan selecteren en via headphones kan beluisteren en aanpassen bpm. nu nog ff uitzoeken of het echt wel werkt
In ieder geval bedankt
en 2 pc's is inderdaad ook een optie (alleen voor mij nog iets te duur en onhandig
tja ik heb gewoon een tweede bak staan, met op de ene 15gb aan mp3z, crosslink er daar tussen en draaien maar :) is wel handig, me tweede systeem is ook niet echt krachtig(een 541mhz celly), maar het gaat prima zow
Pagina: 1