Kheb pass nog 512 mb DDR 333 mhz kingston bij besteld, en als ik het bij me 256 mb module stop loopt me computer vaak vast ( aleen met me 256 mb 333 mhz ook van kingston loopt hij nooit vast nja 1x per dag in hl
) maar als ik aleen de 512 mb DDR module in me comp stop dan start hij normaal op hij ziet het ram in post en als ik dan net 2 sec in windows zit ( of nog niet eens klaar is met het winblows liedje ) krijg ik een blauw scherm met no_les_or_equal ( en dan wat wazig gedoe over shadow caching ) maar dat kan ik alemaal niet lezen omdat de comp 5 sec er na reboot. Maar dan weer in windows kan ik max 10 sec inwindows zijn en dan krijg je het zelfde ( als ik de 256 mb in bank 1 heb en de 512 in bank 3 kan ik wel windows loaden. Maar in 3Dmark 2001 of HL > en verdere mods crast hij meteen soms kan ik niet eens 5 sec speelen ) is het zo dat hij dan eerst me 256 mb vol pomt en dan pas me 512
( en dat me comp dus freezed als hij iets in de 512 pomt ) want dan weet ik zeker dat hij brak is ( nee memtest run ik niet want er is iets corupt
)
ik kan de 256 mb gewoon in fastest runnen ( zie game sys voor specs ) maar zelfs op normal loopt de 512 nog vast samen met me 256 mb DDR 333 mhz dimm.
ow ja ik heb al gekeken in searc en daar hoor ik aleen memtest en slotje ( maar maybe is het ook wel handig teweeten dat hij eerst bank 1 helemaal vol pomt en dan pas bank 2 en 3
)
ik kan de 256 mb gewoon in fastest runnen ( zie game sys voor specs ) maar zelfs op normal loopt de 512 nog vast samen met me 256 mb DDR 333 mhz dimm.
ow ja ik heb al gekeken in searc en daar hoor ik aleen memtest en slotje ( maar maybe is het ook wel handig teweeten dat hij eerst bank 1 helemaal vol pomt en dan pas bank 2 en 3