Toon posts:

[CGI] Cookies info?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ikonboard forum dat ik in zijn geheel in een tabel wil plaatsen, zodat ik daaromheen wat met de layout kan klooien. Ik heb dat gedaan met de volgende code:
<!--#exec cgi="/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.pl" -->
Dat werkt prima, alleen krijg ik bovenaan de pagina een stuk tekst die er zo uitziet (iets met info over cookies):
HTTP/1.1 200 OK Date: Sun, 19 May 2002 11:51:06 GMT Server: Microsoft-IIS/5.0 Set-Cookie: jkielastactivity=1021809066; path=/; expires=Mon, 19-May-2003 11:51:06 GMT Set-Cookie: jkieiBSessionID=3ce7916b059cffff; path=/; expires=Mon, 20-May-2002 11:51:06 GMT Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT Date: Sun, 19 May 2002 11:51:06 GMT Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1
Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ie deze tekst niet weergeeft?

Verwijderd

Het lijkt wel of je in perl 2 keer een html header hebt aanmaakt en dan zal hij dus de code als html zien. Misschien is het verstandig om een stukje code te plaatsen.

Verwijderd

Op deze manier ikonboard includen kan niet, als je het al voor mekaar kunt krijgen moet je het script daar zwaar voor gaan wijzigen (of kijk op de support fora, misschien is er al een oplossing voor gevonden).

Verwijderd

Topicstarter
Aha, ik heb misschien al een oplossing gevonden :)

Zo niet, dan horen jullie nog wel van me ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb dus inderdaad een oplossing gevonden. Als je het resultaat wilt zien, kijk dan hier.

Als je hetzelfde probleem hebt en dus de oplossing wil weten, mail me dan ff.