CD als mini-DVD met nero branden?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik geloof dat het op GoT was dat ik d'r iets over heb gelezen;
dat je door middel van nero, een gewone cd als 'mini-dvd' van 700MB dus kon gebruiken dit voor kleine / korte filmpjes.

Ik zelf wil zo'n klein DVD'tje branden om Dolby Digital Trailers, DTS Trailers en die van THX op zo'n mini-dvd te zetten om de geluids installatie bij een vriend van me te testen.

Ik krijg er alleen weinig (zeg maar geen) info over gevonden, waar aan mijn bestanden, nero instellingen en zo moeten zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
bedankt; 't zijn gewoon vob'tjes

// edit

gevonden:
http://www.doom9.org/mpg/minidvd_guide.htm

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Ik heb destijds ook een hoop DTS/DD trailers gedownload in VOB formaat. Ik wilde deze ook op een CDR branden, maar mijn dvd speler wilde de mini dvd maar niet lezen. Is het niet mogelijk om een DVD layout in Nero te maken en deze VOB files te fikken?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op zondag 19 mei 2002 14:32 schreef MrOrange het volgende:
Ik heb destijds ook een hoop DTS/DD trailers gedownload in VOB formaat. Ik wilde deze ook op een CDR branden, maar mijn dvd speler wilde de mini dvd maar niet lezen. Is het niet mogelijk om een DVD layout in Nero te maken en deze VOB files te fikken?
In theorie wel ja, maar een hoop DVD spelers herkennen een gewone CD-R gewoon als CD-R, ook al heb je er pure DVD info op staan. Ik heb het zelf ook een keer geprobeert en mijn Samsung DVD speler vreet deze mini-DVD's ook niet. Je kan op vcdhelp.com kijken naar mini-VCD compatible DVD spelers.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.