Ik zit ff met een probleem(pje). Ik heb een oude 486-DX-66-je opgedaan ergens; waar ik een mooie Freesco router van wil maken, zo compact mogelijk. De software en shit draait inmiddels perfect; maar ik wil nou van die grote lelijke kast af die erom heen zit. Als ik het moederbord eruit haal, en de insteekkaartjes (die erg laag zijn door de VESA uitbreiding) erin plug, heb ik een kastje met de afmetingen van 8x26x22. Maarrr: de voeding. Deze is bijna net zo groot als de kast himself
. Heeft iemand ideeën hoe ik dit kan gaan oplossen?? Mijn opties:
1) ik bouw de kast twee keer zo groot; vind ik niet mooi 8x26x22 is juist zo mooi klein.
2) ik bouw de voeding in losse onderdelen in (alsnog groot en zonder "kooi van Faraday" => is dat nodig???)
3) is het mogelijk zelf een voedingkje te bouwen van een trafootje en wat 7805, 7812 jes..??? (klinkt vast simpeler dan het is) vermogen hoeft t niet te trekken. 1 HD; 1 CPU; 1 MOBO; 1 VGA; 1 NE2000; 1 HD CONTROLLER.
4) Iemand nog andere ideeën???
Thnx alvast voor de support
1) ik bouw de kast twee keer zo groot; vind ik niet mooi 8x26x22 is juist zo mooi klein.
2) ik bouw de voeding in losse onderdelen in (alsnog groot en zonder "kooi van Faraday" => is dat nodig???)
3) is het mogelijk zelf een voedingkje te bouwen van een trafootje en wat 7805, 7812 jes..??? (klinkt vast simpeler dan het is) vermogen hoeft t niet te trekken. 1 HD; 1 CPU; 1 MOBO; 1 VGA; 1 NE2000; 1 HD CONTROLLER.
4) Iemand nog andere ideeën???
Thnx alvast voor de support