Cyberhome DP017-EM5 DVD-speler

Pagina: 1
Acties:

• warlord
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-03 09:58
Iemand al bekend of ervaring met dit apparaatje??

http://www.cyberhomedvd.com/products.asp?Product=DP017-EM5

Ziet er wel aardig uit en qua functionaliteit bied het ook wat ik zoek, alleen ik vind hem nog nergens te koop.

Verwijderd

zijn leuke voor zeer weinig geld, maar als je een beetje kwaliteit wilt dan geef je iets meer uit voor bijvoorbeeld een pioneer 444

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Het design van deze Cyberhome is iig geval wat beter dan de vorige reeks Cyberhome DVD-spelers. Maar kijk idd ook eens naar wat andere merken, die eventueel wat duurder en bekender zijn. Ik heb zelf de Cyberhome AD-L 528, een wat ouder model, en daar ben ik niet echt tevreden over. DVD's slaan veel over waardoor er veel haperingen in het beeld zijn :( .
Persoonlijk zou ik je een cyberhome dus niet aanraden.

Verwijderd

Ik heb de AD-L 528 ook heb hier niet echt veel op aan te merken alleen dat ie redelijk wat lawaai maakt en de afstandsbediening is goedkoop maar voor de rest geen problemen mee.

Verwijderd

Ik heb ook een CyberHome AD-L528, zeer tevreden mee slaat een enkele keer over, maar daar wordt voor gewaarschuwd bij lange films, als die naar een andere layer moet overschakelen,
Een keer een film gehad die wilde hij niet lezen, toen ik deplaat bekeek zat 'ie vol krassen, eigenaar van de pomphouder zei, daar ligt het niet aan, hij kan me wat, alle goede(zonder veel diepe krassen en nieuwe speelt 'ie goed af, met MP3 is 'ie wel een paar uur bezig, ik hoor nooit geen oponthoud, hij kan tot ong. 320kb/ps en dat kunnen ze niet allemaal aan.
Ik hield er van tevoren rekening mee dat het geen A-merk is,
de scherte en geluid is goed.... ik heb nu 6 muziek DVD's,
geen problemen mee.
Ik had ook toendertijd liever een JVC, nu zijn ze in prijs gedaald, maar draait geen MP3, zo gaat dat nog effe door....

Verwijderd

Had vandaag ook een probleempje met dat ding van mij de muziek stopte en toen deed ie niets meer reageerde op geen enkele knop. kon m alleen nog maar uitdrukken.

Verwijderd

En de prijs ?

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 12:41
Ik ben ook tevreden over mijn CH L528.
Hij maakt geen geluid ( echt niet !)

Enig probleem is dat hij bij sommige films opeens gaat vertragen.
Beeld loopt wel synchroon, maar het lijkt net alsof hij van de 15 beeldjes er steeds een paar skipt.
schokt dus was1

Dit is alleen bij goedkope FRS DVD's ( heb het bij Gone in 60 second 71 origineel en een Austin Powers DVD, beide 7.99 euro ).

Verder is hij regio vrij en heel goedkoop.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Verder is hij regio vrij en heel goedkoop.
Ja hoe goedkoop... :D of moet ik soms zelf gaan zoeken >:)

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:14
Op maandag 20 mei 2002 21:24 schreef tha_mike het volgende:
Had vandaag ook een probleempje met dat ding van mij de muziek stopte en toen deed ie niets meer reageerde op geen enkele knop. kon m alleen nog maar uitdrukken.
Dat probleem heb ik ook wel eens. Ook tijdens films, loopt ie soms helemaal vast, en aan en uit drukken is dan idd de enige oplossing. Best irritant.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 12:41
135 euro voor de L528

Advertentie gezien op www.dvd.nl ( banner ).

American Express vraagbaak

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
hebben banners toch zin :Y)

Heeft deze nou id3 support, ik zie namelijk wel tekst op de display

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 16:27

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik had er ook een. De oude serie (weet echt niet meer welke). Eerste keer film kijken (pr0n) slaat ie gelijk vast.
Met geen mogelijkheid goed te krijgen.
De volgende dag geruild voor een samsung DVD-M205 werkt al meer dan een jaar.

En de film heb ik weer terug >:)
(mijn vriendin wou hem zien, echt waar)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Pagina: 1