Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
thnx
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Het zal vast wel een rede hebben dat dat ding kan bewegen maar bij mijn pomp was het alleen maar om mij te pesten ofzo
Ik geloof dat het iets met het starten van de pomp te maken heeft ofzo.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
ik d8 er eigelijk over om gewoon lijmpistool lijm te nemen die kan je alijd nog verwijderen
en anders is er voor mijn aqua star 1400 (= weller) altijd nog een nieuw magneetje met dat ding
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
dan weet ik tenminste waar je het over heb.
Verwijderd
Een pic zegt meer dan duizend woorden. Heb werkelijk amper een idee wat je waar verandert hebt. Ik heb die pomp gewoon in isolatie materiaal ingepakt. hoor em totaal neit meer.Op zondag 19 mei 2002 15:01 schreef Bredend het volgende:
PICZ
dan weet ik tenminste waar je het over heb.
Dit zit dus binnenin je pomp.
Waar de lijm zit kon dat ding dus een stukje draaien.
Als ik de pomp iets afkneep dan begon ie te ratelen, nu doet ie dat dus niet meer
[edit] het werkt niet zo goed als ik gehoopt had
Dus dat systeempje heeft met het starten van de pomp te maken.
Gewoon je pompie niet meer uitzettenOp maandag 20 mei 2002 12:05 schreef bobo1on1 het volgende:
Ik heb het geprobeerd bij mijn ouwe 600l/u pompje en die wil dus niet meer starten, mijn 2200l/upomp heeft hier dus geen last van.
Dus dat systeempje heeft met het starten van de pomp te maken.
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Op maandag 20 mei 2002 12:11 schreef SlinkingAnt het volgende:
[..]
Gewoon je pompie niet meer uitzetten
zal ie toch eerst moeten starten.
Verwijderd