Needforspeed / geforce2 MX probleem

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb problemen met Needforspeed 5.
Knockout gaat in iedergeval het eerste rondje wel goed. Maar een gewone single race wil niet echt. Hij start wel, maar het ziet er gewoon niet uit.. alles is grijs en ik zie vaag de lichten van de tegenstander, en kan herkennen wat de lucht is.. Dit is geen rijden zo.
Met needforspeed had ik ook vergelijkend probleem, maar daar kon ik wat beter zien. Het probleem was daar op gelost door FOG uit te zetten.. maar in nfs5 heb ik geen oplossing kunnen vinden.
ik heb meedere driver versies geprobeerd voor de asus 7100. Maar het lukt me niet om NFS5 fijn te krijgen.
En is het in NFS5 ook niet meer mogelijk om splitscreen te spelen? Ook hotpersuit optie is verdwenen? Of kijk ik gewoon niet goed genoeg. Maargoed, zoals het nu is, is het ook niet leuk om te spelen, je ziet niks : (

Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen.

Robbert

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb iets vergelijkbaars. Bij mij wordt alles roze, met die lichtpuntjes erin. De achtergronden zijn wel gewoon te zien. V3800 TNT2

Verwijderd

Wekkel , jij moet de Fog Table Emulation optie veranderen in je D3D opties .

Verwijderd

robbertb, geef mij je gayforce maar, krijg jij mijn voodoo 3. Die werkt nl wel met NFS5

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daggut dus niet he :)
Heb inmiddels de oplossing al..
Idd fog aanschakelen bij 3dopties.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zal er eens naar kijken, weer wat geleerd, Thanks!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm nfs is zon spel dat af en toe HEERLIJK vaag kan doen.. zelf ooit gehad dat ie in nfs 3 mijn z-buffer spontaan uitzette (resulteerd dus dat je gewoon geeen enkel 'laag' op de juist plek ziet ;)

Verwijderd

He wekkel ik heb ook dat probleem gehad met die roze kleuren. Volgens mij kwam het bij doordat ik photoshop had geinstalleerd en die installeert ook een of andere gammaloader of zoiets en volgens mij kwam het bij mij daardoor.
Pagina: 1