Toon posts:

multiplier unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem waar de search mij niet mee kon helpen. Ik wil mijn celeron 400 overclocken, Ik heb de FSB verhoogd met kleine stapjes maar dit werkt niet echt goed. Nou wil ik het via de multiplier proberen maar die staat gelockt. Nou is mijn vraag hoe kan ik die unlocken? In de search was ik wel honderd X tegengekomen dat het niet kon. Nou zit ik dus ook niet echt op het antwoord "het kan niet" te wachten. Zou iemand mij alstjeblieft willen vertellen hoe ik dat moet doen? Er moet toch wel iemand zijn die het weet? BVD

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

"het kan niet" :)

#

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 13:44 schreef Zap het volgende:
"het kan niet" :)
Grappig hoor dit had ik wel verwacht :r

Verwijderd

De Intel processors kunnen niet unlocked worden !

Punt :)

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 19 mei 2002 13:45 schreef snelleron het volgende:

[..]

Grappig hoor dit had ik wel verwacht :r
Ja sorry hoor.. maar het is nou eenmaal zo, als het mogelijk was had ik je met alle plezier geholpen! :)

#

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nou is mijn vraag hoe kan ik die unlocken?
Niet! (antwoord op je vraag)
Zou iemand mij alstjeblieft willen vertellen hoe ik dat moet doen? Er moet toch wel iemand zijn die het weet?
Iedereen zou wel willen als t ook echt zou KUNNEN.... En nee, er is niemand die t weet omdat t NIET kan...

Kan je je er niet gewoon bij neerleggen dat t niet kan? Als t kon dan was t echt al wel gelukt hoor... appeltje eitje

Verwijderd

Topicstarter
Dus nu zit ik met een celeron 400 die ik niet sneller krijg als 420? lekker frusterend is dit! :(

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 13:50 schreef snelleron het volgende:
Dus nu zit ik met een celeron 400 die ik niet sneller krijg als 420? lekker frusterend is dit! :(
Dat is dus o.a één van de aspecten waarnaar je moet kijken bij de aankoop van een processor: wat ga ik ermee doen en is die CPU daar geschikt voor?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus o.a één van de aspecten waarnaar je moet kijken bij de aankoop van een processor: wat ga ik ermee doen en is die CPU daar geschikt voor?
[/quote]

Ik heb het hele systeem een jaar geleden voor 200 piek gekocht, die zou jij ook niet laten staan toch?

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 13:50 schreef snelleron het volgende:
Koop een nieuwe en neem een AMD want die kan je wel unlocken.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn celeron is een socket 370 zoals jullie natuurlijk al lang al weten, een ppga om precies te zijn, het zou natuurlijk ook een logische en goedkope stap zijn om een nieuwe processor te kopen, nou wou ik jullie vragen wat is de snelste processor die ik kan kopen op mijn socket 370?

• Epsilon
  • Laatst online: 23:14

Epsilon

Op zondag 19 mei 2002 13:57 schreef snelleron het volgende:
Mijn celeron is een socket 370 zoals jullie natuurlijk al lang al weten, een ppga om precies te zijn, het zou natuurlijk ook een logische en goedkope stap zijn om een nieuwe processor te kopen, nou wou ik jullie vragen wat is de snelste processor die ik kan kopen op mijn socket 370?
elke celeron, zolang het maar geen coppermine is, en geen cache op full speed heeft.

Maar het probleem ligt waarschijnlijk bij je geheugen. Doe er es 64mb pc100 ofzo in. Dat heb je vast wel liggen. Kijk dan nog es. (de rest van het geheugen eruit halen)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:58

BaRF

bijna kerst

Op zondag 19 mei 2002 13:43 schreef snelleron het volgende:
[...]
Nou is mijn vraag hoe kan ik die unlocken? In de search was ik wel honderd X tegengekomen dat het niet kon. Nou zit ik dus ook niet echt op het antwoord "het kan niet" te wachten. Zou iemand mij alstjeblieft willen vertellen hoe ik dat moet doen? Er moet toch wel iemand zijn die het weet? BVD
wel eens van een 'hint' gehoord? :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 14:00 schreef epsilon het volgende:

[..]

elke celeron, zolang het maar geen coppermine is, en geen cache op full speed heeft.

Maar het probleem ligt waarschijnlijk bij je geheugen. Doe er es 64mb pc100 ofzo in. Dat heb je vast wel liggen. Kijk dan nog es. (de rest van het geheugen eruit halen)
Ik heb maar een module van 256mb sdram pc133 er in zitten.
Ik heb wel een module van 64 mb pc100 liggen maar wat berijk ik hier mee?

Verwijderd

zucht....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.