Koelt deze cooler genoeg :?

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:26
HAllo mede tweakers.

Ik heb nu een Duron 850@850mhz . Die wordt nu met zo`n spire dingetje 46 graden met de 2 80mm casefans aan.
Nu ga ik binnenkort upgraden naar een duron 1200mhz ,nu weet ik zeker dat die spire cooler niet voldoet.
Nu heb ik dezecooler gevonden : http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=192 zou deze cooler mijn duron 1200mhz onder de 40 C kunnen houden ?

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met die koelingscombo, maar een Duron 1200 moet je er wel mee kunnen koelen hoor. Al betwijfel ik of die onder de 40 graden blijft. Met deze koeler zeker! Die heb ik ook en is de beste die ik ooit gehad heb, beetje duur maar wel lekker >:)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 18:32

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Denk het wel, wat zijn de spec's van het ding zelf? Op de site van die cooler zal vast staan tot welke proc hij ondersteund.. enne, google even naar dit type cooler en vind wat je zoekt :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 19 mei 2002 13:45 schreef Mephisto het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met die koelingscombo, maar een Duron 1200 moet je er wel mee kunnen koelen hoor. Al betwijfel ik of die onder de 40 graden blijft. Met deze koeler zeker! Die heb ik ook en is de beste die ik ooit gehad heb, beetje duur maar wel lekker >:)
Hmm, is idd wel duurig :)
Een Duron 1200, heeft die een XP core?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Galaxis
http://www.tweakers.net/nieuws/20565

staat een test van die cooler die ik wil gaan halen :)
effe lezen.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Check deze koeler, is ook wel erg goed en redelijk van prijs.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Galaxis
Wie kan er effe dat PDF documentje posten ,heb geen adobe acrobat reader,en nee die ga ik ook niet installen.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Nou, dan heb je pech :)

Anyway, je gekozen koeler komt er niet zo super uit, als m'n duits me niet in de steek heeft gelaten. Ik zou toch maar wel acrobat reader installen ;)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Deze is ook erg geil >:)

• Galaxis
k mensen heb effe die pdf gelezen ,valt tegen ,ik zoek dus een cooler die mijn duron 1200 mhz onder de 40 c kan krijgen , welke kan dat ?

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Ik weet niet hoe goed de Volcano 7+ van Themaltake koelt, maar het lijkt me iig wel ok voor een Duron 1200. Een vriend van mij heeft een Thermaltake Dragon Orb III op zijn Athlon 1.2GHz zitten. Dat ding wordt dan ook maar 44°C. Probleem is wel dat het gigantisch veel lawaai maakt, maar dan heb je ook wat.

...

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Op zondag 19 mei 2002 14:08 schreef Galaxis het volgende:
k mensen heb effe die pdf gelezen ,valt tegen ,ik zoek dus een cooler die mijn duron 1200 mhz onder de 40 c kan krijgen , welke kan dat ?
Zie de reply boven de jouwe. Die houdt jouw Duron rond het vriespunt denk ik. >:)

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:28
Een zo groot mogelijke koelblok erop en 12cm papst fan in de zijkant van je bak steken, de fan moet juist ter hoogte van cpu/northbridge zitten, misschien daartussen een stukje pvc buis om ale luch rechtsreeks op de blok te leiden, die 2 andere case fans monteer je dan als outtake et voila, goede koeling.
Pagina: 1