Ik heb een Hercules 3d Prophet 4000XT 32 Mb videokaart in een Pentium 3 450 mhz met Windows XP. Nou werkt alles ok; alleen als ik een game ga spelen gaat ie de instellingen van mn monitor veranderen
Dus dan gaat ie de Horizontal Position aanpassen en de Pincusion .. Echt zeer weird allemaal. Weet iemand hier de oorzaak van / de oplossing voor?
Verwijderd
Instellen op je monitor, als het een beetje monitor is onthoudt hij de instellingen (evt. per resolutie) wel.
Bovendien : verzin een andere titel voor je topic, bijvoobeeld met het type monitor erin, anders gaat ie dicht.
Bovendien : verzin een andere titel voor je topic, bijvoobeeld met het type monitor erin, anders gaat ie dicht.
Dat positie veranderen enzo heb ik ook. (iiyama Vision master pro 411), maar als ik hem eenmaal heb ingesteld staat hij de volgende keer goed bij die resolutie. Dus gewoon instellen en verder geen probleem.
Oh en als je monitor het niet onthoud dan heb je volgens mij gewoon pech...
Oh en als je monitor het niet onthoud dan heb je volgens mij gewoon pech...
Verwijderd
Waarschijnlijk moet je je resolutie in het spel even veranderen naar 1024x768, nu staat hij bv op 800x600 in een refreshrate die je monitor misschien niet trekt oid. Heb ik zelf ook gehad met een brakke monitor
lekkere titel
Anywayzzz monitoren onthouden instelllingen per resolutie en soms ook per frequentie. Wat in de praktijk inhoudt dat je het gevoel hebt dat je de instellingen 50.000 keer moet instellen omdat steeds een ander spel of applicatie weer net een andere frequentie insteld.
Gewoon blijven instellen dus.
(het 'kan' zijn dat het stukje geheugen in je monitor dat dit opslaat gewoon dood is, maar das onwaarschijnlijk)
Anywayzzz monitoren onthouden instelllingen per resolutie en soms ook per frequentie. Wat in de praktijk inhoudt dat je het gevoel hebt dat je de instellingen 50.000 keer moet instellen omdat steeds een ander spel of applicatie weer net een andere frequentie insteld.
Gewoon blijven instellen dus.
(het 'kan' zijn dat het stukje geheugen in je monitor dat dit opslaat gewoon dood is, maar das onwaarschijnlijk)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()